Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGrendysa, David
dc.contributor.authorGrychenko, Mariia
dc.date.accessioned2024-06-27T17:22:05Z
dc.date.available2024-06-27T17:22:05Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/152982
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace společnosti s volnočasovou obuví. První dvě kapitoly této práce poskytují teoretický základ pro porozumění marketingové komunikace a charakteristiky společnosti s volnočasovou obuví. V praktické části práce jsou prezentovány výsledky výzkumu, který byl realizován prostřednictvím online dotazníkového šetření. Tyto výsledky jsou zobrazeny pomocí grafů a na základě analýzy poskytují doporučení pro zlepšení komunikační strategie vybrané společnosti.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the analysis of the marketing communication of a leisure footwear company. The first two chapters of this thesis provide a theoretical basis for understanding the marketing communication and characteristics of a leisure footwear company. The practical part of the thesis presents the results of the research, which was conducted through an online questionnaire survey. These results are displayed using graphs and based on the analysis provide recommendations for improving the communication strategy of the selected company.en
dc.format.extent1282977 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectvolnočasová obuvcs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectleisure footwearen
dc.subjectpromotionen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace společnosti s volnočasovou obuvícs
dc.title.alternativeAnalysis of Marketing Communication of a Leisure Footwear Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeDanysová, Iveta
dc.date.accepted2024-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisGRY0102_EKF_B0414A050001_S01_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam