Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorArdielli, Eva
dc.contributor.authorŠimíčková, Nela
dc.date.accessioned2024-06-27T17:22:08Z
dc.date.available2024-06-27T17:22:08Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/152999
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je Elektronizace školství v České republice, jejíž hlavním cílem je zhodnotit vývoj na různých stupních vzdělávání v České republice v letech 2018 až 2023. Pro naplnění hlavního cíle práce byly stanoveny tři ukazatele a šest výzkumných otázek. Teoretická část práce je rozdělena na dvě kapitoly, ze kterých se první zabývá vymezením sektoru školství a druhá se zabývá využíváním ICT a elektronizací ve školství. V metodologii zkoumání a hodnocení jsou uvedeny výzkumné ukazatele a výzkumné otázky do kterých patří počty počítačů dostupných žákům, procentní míra vybavenosti škol bezdrátovou sítí Wifi a procentní míra vybavenosti škol informačním systémem. Pod vědecké metody, které byly využity v aplikační části spadá komparace a analýza. Následuje aplikační část práce, ve které se zkoumají stanovené ukazatele a odpovídá na výzkumné otázky. Z výzkumu bylo zjištěno, že vývoj elektronizace školství v České republice byl pozitivní a všechny ukazatelé v čase rostly.cs
dc.description.abstractThe subject of the bachelor thesis is the digitalization of the education in the Czech Republic, the main goal of which is to evaluate its development at carious levels of education in the Czech Republic between years 2018 and 2023. Three indicators and six research questions were determined to fulfill the main objective of the thesis. The theoretical part of the work is divided into two chapters, the first part of which is about the definition of the education sector, the second part is about the use of ICT and digitalization in education. Research indicators and research are included in the research and evaluation methodology, including the number of computers available to students, the percentage of schools equipped with a Wi-Fi wireless network and the percentage of schools equipped with an information system. The scientific methods used in the application part include comparison and analysis, which is followed by the application part of the work in which the established indicators and answers to research questions are examined. The research revealed that the development of the digitalization of the education in the Czech republic was positive and all indicators grew over time.en
dc.format.extent1795754 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectŠkolstvícs
dc.subjectElektronizace školstvícs
dc.subjectDigitalizacecs
dc.subjectInformační a komunikační technologiecs
dc.subjectStupeň vzdělánícs
dc.subjectEducationen
dc.subjectElectronicization of Educationen
dc.subjectDigitalizationen
dc.subjectInformation and Communication Technologiesen
dc.subjectLevel of educationen
dc.titleElektronizace školství v České republicecs
dc.title.alternativeElectronicization of Education in the Czech Republicen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBečica, Jiří
dc.date.accepted2024-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department153 - Katedra veřejné ekonomikycs
dc.thesis.degree-programVeřejná ekonomika a správacs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSIM0357_EKF_B0312A050001_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam