Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFranek, Jiří
dc.contributor.authorŽmolíková, Dominika
dc.date.accessioned2024-06-27T17:22:12Z
dc.date.available2024-06-27T17:22:12Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153023
dc.description.abstractCílem diplomové práce je zpracovat podnikatelský plán na založení realitní kanceláře a poté posoudit, zda by byla realitní kancelář při tak vysoké konkurenci realizovatelná a potenciálně také úspěšná a stala se jednou z nejlepších realitních kanceláří v daném městě podnikání. V podnikatelském plánu bylo vypracováno ihned několik metod a analýz na základě, kterých jsme odhalili řadu slabých a silných stránek, příležitostí a hrozeb zakládající realitní kanceláře, dále analýzu konkurence, kde byla odhalena vysoká konkurence, která se nezaměřuje na moderní technologií a prezentaci nemovitostí, dále byl vypracován marketingový mix, Lean Canvas apod. V podnikatelském plánu byl také podrobně zpracován finanční plán ve třech variantách, který poukazuje na to, jak se bude realitní kanceláři finančně dařit v prvních třech letech podnikání. V neposlední řadě se v plánu identifikovala řada rizik, která jsou velmi významná pro plynulý chod realitní kanceláře. Z výše vypracovaných metod a analýz vyplývá, že podnikatelský plán na založení realitní kanceláře je realizovatelný.cs
dc.description.abstractThe aim of the thesis is to prepare a business plan for the establishment of a real estate agency and then assess whether the real estate agency would be competitive and potentially successful at such a high level of business and become one of the best real estate agencies in a given city. Several methods and analyzes were immediately developed in the business plan, on the basis of which we revealed a number of weaknesses and strengths, opportunities and threats of establishing real estate agencies, as well as a competition analysis, where high competition was revealed, which does not focus on modern technologies and the presentation of real estate, and a marketing mix, Lean Canvas, etc. were developed. The business plan also included a detailed financial plan in three variants, which shows how the real estate agency will fare financially in the first three years of business. At the end of the series, the plan identified a number of risks that are very important for the smooth running of the real estate agency. From the methods and analysis developed above, it follows that the business plan for establishing a real estate agency is feasible.en
dc.format.extent1187994 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectRealitní trhcs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectmoderní technologiecs
dc.subjectmarketingový pláncs
dc.subjectfinanční pláncs
dc.subjectrealitní kancelářcs
dc.subjectrizikacs
dc.subjectReal estate marketen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectmodern technologyen
dc.subjectmarketing planen
dc.subjectfinancial planen
dc.subjectreal estate agencyen
dc.subjectrisksen
dc.titlePodnikatelský plán na založení realitní kancelářecs
dc.title.alternativeBusiness Plan for Establishing a Real Estate Agencyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeJanáčová, Věra
dc.date.accepted2024-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchPodniková ekonomikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisZMO0006_EKF_N0413A050014_S01_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam