Show simple item record

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorPszczolka, Adam
dc.date.accessioned2024-06-27T17:22:16Z
dc.date.available2024-06-27T17:22:16Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153045
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na měření spokojenosti zákazníků se službami fitness centra FITPARK, které se nachází v Ostravě. Cílem práce je ve FITPARKU odhalit faktory spokojenosti a příčiny nespokojenosti zákazníků a získat hromadnou zpětnou vazbu. Sběr dat probíhal pomocí online dotazníku v Google Forms a analýza dat byla provedena v programu Microsoft Excel. Výsledky výzkumu poskytly důležité informace pro formulaci doporučení pro FITPARK. Autor práce navrhl konkrétní řešení nespokojenosti v sektorech, ve kterých byli zákazníci nejvíce nespokojení. Hlavním návrhem byla transformace málo využívaných badmintonových kurtu na mezi zákazníky velice využívanou posilovací zónu.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on measuring customer satisfaction with the services of the FITPARK fitness center located in Ostrava. The aim of the thesis is to uncover satisfaction factors and causes of customer dissatisfaction at FITPARK and to obtain collective feedback. Data collection was carried out using an online questionnaire in Google Forms, and data analysis was conducted in Microsoft Excel. The research results provided important information for formulating recommendations for FITPARK. The author of the thesis proposed specific solutions to dissatisfaction in sectors where customers were most dissatisfied. The main proposal was the transformation of underutilized badminton courts into a strength training zone highly utilized by customers.en
dc.format.extent3493153 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMěření spokojenosti zákazníkůcs
dc.subjectSpokojenost zákazníkůcs
dc.subjectFitness centrumcs
dc.subjectFITPARKcs
dc.subjectDotazníkcs
dc.subjectDiferenční analýzacs
dc.subjectOkno zákazníkacs
dc.subjectMarketing služebcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectFitnesscs
dc.subjectCustomer satisfaction measurementen
dc.subjectCustomer satisfactionen
dc.subjectFitness centeren
dc.subjectFITPARKen
dc.subjectQuestionnaireen
dc.subjectDifferential analysisen
dc.subjectCustomer windowen
dc.subjectService marketingen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectFitnessen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků se službami fitness centracs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with Services of Fitness Centreen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVávra, Adam
dc.date.accepted2024-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPSZ0008_EKF_B0414A050001_S01_2024
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record