Show simple item record

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorPokorná, Petra
dc.date.accessioned2024-06-27T17:22:18Z
dc.date.available2024-06-27T17:22:18Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153053
dc.description.abstractDiplomová práce se věnuje budování značky vybrané firmy na B2B trhu. První část práce zkoumá teoretická východiska daného tématu a blíže popisuje pojmy z oblasti budování značky, marketingu B2B trhu a metodiku práce. Praktická část obsahuje představení vybrané společnosti, analýzu konkurence a kvalitativní výzkum, který byl k tomuto tématu uskutečněn. V projektové části, jsou vytvořeny návrhy pro budoucí činnosti společnosti v rámci budování své značky, které čerpají z teoretických východisek a výsledků výzkumu z praktické části.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis is focused on the brand development for a selected company in the B2B market. The first part of the thesis examines the theoretical background of the topic and elaborates on concepts related to brand building, B2B marketing, and the methodology of the work. The practical section presents the selected company, analyzes the competition, and includes qualitative research conducted on this topic. In the project section, proposals for the company's future activities in building its brand are developed, drawing from the theoretical foundations and research findings of the practical part.en
dc.format.extent2266141 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectbudování značkycs
dc.subjectB2Bcs
dc.subjectkvalitativní výzkumcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectřízení značkycs
dc.subjectbranden
dc.subjectbrand buildingen
dc.subjectB2Ben
dc.subjectqualitative researchen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectbrand managementen
dc.titleStrategie budování značky na B2B trhucs
dc.title.alternativeBranding Strategy in the B2B Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeDirgasová, Magda
dc.date.accepted2024-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisDVO258_EKF_N0414A050001_2024
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record