Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLošťák, Jiří
dc.contributor.authorVolný, Daniel
dc.date.accessioned2024-06-27T17:22:18Z
dc.date.available2024-06-27T17:22:18Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153056
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřená na spotřebitelské chování na trhu čaje a kávy v ČR. Analýza spotřebitelského chování byla založena na dotazníkovém šetření u 180 respondentů, dotazník byl distribuován prostřednictvím webu Vyplňto.cz a sociálních sítí. V rámci práce byl definován výzkumný problém, který byl podrobněji popsán pomocí výzkumných otázek. Cílem práce bylo zjistit prostřednictvím analýzy, které komplexní faktory ovlivňují procesy spotřebitelského rozhodování na trhu kávy a čaje v ČR. Jako vedlejší cíl bylo definováno zjistit, jak demografická charakteristika pohlaví ovlivňuje rozhodování spotřebitelů na trhu čaje a kávy v ČR a konzumaci kávy a čaje. Na základě výsledku analýz byla následně vytvořena doporučení pro firmu Oxalis s.r.o., která je zaměřená na prodej čaje a kávy. První kapitolou práce je úvod, v druhé kapitole práce je definovaná teorie, která tvoří základ následných analýz, třetí kapitola je založena na popisu trhu kávy a čaje. Ve čtvrté kapitole je definován metodologický rámec práce. V rámci čtvrté kapitoly byla provedena analýza výsledků dotazníkového šetření, v páté kapitole byla na základě výsledků analýz vytvořena doporučení pro firmu Oxalis s.r.o. Poslední kapitola je závěr, ve kterém jsou shrnuty odpovědi na výzkumné otázky a stanovené cíle.cs
dc.description.abstractThis thesis is focused on consumer behavior in the tea and coffee market in the Czech Republic. The analysis of consumer behavior was based on a survey of 180 respondents, conducted through the Vyplňto.cz website and social media platforms. The thesis defines a research problem that was explored in detail through specific research questions. The primary aim was to determine which complex factors influence consumer decision-making processes in the tea and coffee market in the Czech Republic. A secondary objective was to investigate how demographic characteristics, particularly gender, affect consumer decision-making in the tea and coffee market in the Czech Republic and the consumption of coffee and tea. Based on the analysis results, recommendations were formulated for Oxalis s.r.o., a company specializing in the sale of tea and coffee. The first chapter of the thesis is an introduction. The second chapter outlines the theory that forms the foundation for subsequent analyses. The third chapter provides a description of the tea and coffee market. The fourth chapter presents the methodology and analyzes the results of the survey. In the fifth chapter, recommendations for Oxalis s.r.o. are provided based on the analysis results. The final chapter concludes the thesis by summarizing the answers to the research questions and the achievement of the stated objectives.en
dc.format.extent3771445 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectčajcs
dc.subjectkávacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectpohlavícs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjecttrhcs
dc.subjectteaen
dc.subjectcoffeeen
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectgenderen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectmarketen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu s čajem a kávoucs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Behavior in the Tea and Coffee Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeLachman, Marek
dc.date.accepted2024-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisVOL0138_EKF_N0414A050001_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam