Show simple item record

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorMoškořová, Adriana
dc.date.accessioned2024-06-27T17:22:19Z
dc.date.available2024-06-27T17:22:19Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153060
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti ve svatebním salonu Veronica. Cílem práce je analyzovat spokojenost zákazníků salonu a následně přijít s vhodnými návrhy pro zlepšení stávající situace. V první kapitole práce jsou popsána teoretická východiska měření spokojenosti. V druhé kapitole je představen samotný salon Veronica, jeho služby a jeho mikro, makro a mezoprostředí. V následující kapitole je popsána metodika shromažďování dat výzkumu. Je zde detailně popsána přípravná a realizační fáze samotného výzkumu. Ve čtvrté kapitole jsou pak tato data zanalyzována a v poslední kapitole jsou představeny již samotné návrhy a doporučení, které vychází z provedeného výzkumu. Veškeré návrhy by měly přispět k zvýšení spokojenosti se svatebním salonem Veronica.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on measuring satisfaction within the Veronica wedding salon. The aim of the thesis is to analyze the satisfaction of salon customers and subsequently propose suitable suggestions for improving the current situation. The first chapter of the thesis describes the theoretical framework of satisfaction measurement. The second chapter introduces the Veronica salon itself, its services, and its micro, macro, and meso-environment. The following chapter describes the methodology of data collection for the research. The preparatory and implementation phases of the research itself are detailed here. The fourth chapter then analyzes these data, and in the final chapter, specific proposals and recommendations stemming from the conducted research are presented. All proposals should contribute to increasing satisfaction with the Veronica wedding salon.en
dc.format.extent1991955 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectměření spokojenostics
dc.subjectsvatební saloncs
dc.subjectMarketing mixen
dc.subjectsatisfaction measurementen
dc.subjectwedding salonen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků svatebního salonucs
dc.title.alternativeMeasuring Wedding Salon Customer Satisfactionen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeDirgasová, Magda
dc.date.accepted2024-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisMOS0057_EKF_B0414A050001_S01_2024
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record