Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLůžek, Petr
dc.contributor.authorCimalová, Sára Marie
dc.date.accessioned2024-06-27T17:22:19Z
dc.date.available2024-06-27T17:22:19Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153061
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na analýzu vývoje image produktu, konkrétně značky Captain Morgan. Teoretická část je soustředěna na definici pojmu značka, její funkce a prvky, či image a firemní identitu. V práci je také popsána charakteristika trhu rumů, historie tohoto alkoholického nápoje, trh s alkoholem v České republice a samotná historie společnosti Captain Morgan. V praktické části práce jsou interpretovány výsledky kvalitativního výzkumu, který byl proveden pomocí focus group. V závěru jsou předloženy návrhy pro zlepšení image společnosti. Výsledky mohou být pro společnost užitečné jako perspektiva na názory cílové skupiny ohledně změny image v posledním roce.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis is focused on the product image trend analysis, specifically the Captain Morgan brand. The theoretical part is focused on the definition of the concept of brand, its functions and elements, or image and corporate identity. The thesis also describes the characteristics of the rum market, the history of this alcoholic beverage, the alcohol market in the Czech Republic and the history of Captain Morgan itself. In the practical part of the thesis, the results of qualitative research, which was carried out using a focus group, are interpreted. In the conclusion, suggestions for improving the image of the company are presented. The results may be useful for the company as a perspective on the target group's views on the image change in the last year.en
dc.format.extent2775054 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýza imagecs
dc.subjectrumcs
dc.subjectfocus groupcs
dc.subjectspotřebitelské preferencecs
dc.subjecttrh s alkoholemcs
dc.subjectCaptain Morgancs
dc.subjectImage analysisen
dc.subjectrumen
dc.subjectfocus groupen
dc.subjectconsumer preferencesen
dc.subjectalcohol marketen
dc.subjectCaptain Morganen
dc.titleAnalýza vývoje image produktucs
dc.title.alternativeProduct Image Trend Analysisen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKotrle, Miloš
dc.date.accepted2024-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisCIM0031_EKF_B0414A050001_S02_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam