Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLůžek, Petr
dc.contributor.authorHardt, Vanesa
dc.date.accessioned2024-06-27T17:22:20Z
dc.date.available2024-06-27T17:22:20Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153064
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je zanalyzovat efektivitu využití digitálních komunikačních kanálů projektu The ŽENY. V teoretické části této práce jsou vysvětleny všechny důležité pojmy týkající se marketingu, marketingové komunikace a příprav projektů. Praktická část práce se skládá ze dvou částí – kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvantitativním výzkumem je obsahová analýza reálných dosahů z jednotlivých sociálních sítí, kde projekt fungoval. Kvalitativní analýza využívá hloubkový rozhovor s ředitelkou projektu. Výsledek rozhovoru společně s výsledky z kvantitativního výzkumu sloužily jako základ pro návrhy a doporučení na zlepšení, které by mohly napomoct projektu lépe zasáhnout jeho cílovou skupinu, kterou jsou děti a mladí dospělí.cs
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis is to analyse the effectiveness of the use of digital communication channels of The ŽENY project. The theoretical part of this thesis explains all the important concepts related to marketing, marketing communications and project preparation. The practical part of the thesis consists of two parts - qualitative and quantitative research. The quantitative research is a content analysis of the real outreach from each social network where the project worked. The qualitative analysis uses an in-depth interview with the project director. The interview results, together with the results from the quantitative research, served as the basis for suggestions and recommendations part for improvements that could help the project better reach its target audience, which is children and young adults.en
dc.format.extent1760093 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectThe ŽENYcs
dc.subjectseberozvojcs
dc.subjectdětics
dc.subjectmladí dospělícs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjecthloubkový rozhovorcs
dc.subjectvzdělávánícs
dc.subjectThe ŽENYen
dc.subjectself-developmenten
dc.subjectchildrenen
dc.subjectyoung adultsen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectresearchen
dc.subjectin-depth interviewen
dc.subjecteducationen
dc.titleAnalýza digitálních komunikačních kanálů projektu The ŽENYcs
dc.title.alternativeAnalysis of Digital Communication Channels of The ŽENY Projecten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKrhut, Michal
dc.date.accepted2024-06-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisHAR0168_EKF_B0414A050001_S01_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam