Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLůžek, Petr
dc.contributor.authorŠrom, Jakub
dc.date.accessioned2024-06-27T17:22:21Z
dc.date.available2024-06-27T17:22:21Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153068
dc.description.abstractTato práce se zaměřuje na uživatelské testování webových stránek ostravského kavárenského řetězce Cøkafe. Cílem práce je analyzovat reakce uživatelů na současné webové stránky Cøkafe a posoudit, zda jsou snadno ovladatelné a zda uživatelé mají pozitivní zkušenost při jejich používání. Práce se skládá ze sedmi kapitol, včetně úvodu a závěru, které začínají uvedením teoretických východisek online marketingu a dále popisem kavárenského řetězce Cøkafe. Výzkumná část pak obsahuje popis metodiky, analýzu dat a závěrečná doporučení. Pro výzkum byla aplikována metoda Neuro-UX, která probíhala podle předem připraveného scénáře. Testování proběhlo s deseti subjekty ve věku od 30 do 50 let. Během testování byly kladeny otevřené otázky a účastníci prováděli úkoly. Testování se zaměřovalo na různé aspekty webových stránek, jako je přehlednost, estetika a použitelnost funkcí, včetně e-shopu. Získaná kvalitativní a kvantitativní data, byla následně analyzována. Kvalitativní data obsahovala uživatelské reakce a komentáře, zatímco kvantitativní zahrnovala časy strávené úkoly nebo počty účastníků, s cílem identifikovat kritické oblasti použitelnosti webu. Nakonec byly sestaveny návrhy, které by měly vést k optimalizaci zjištěných nedostatků webových stránek Cøkafe.cs
dc.description.abstractThis thesis focuses on user testing of the website of the Ostrava coffee chain Cøkafe. The aim of the thesis is to analyse user reactions to the current Cøkafe website and to assess whether it is easy to use and whether users have a positive experience when using it. The thesis consists of seven chapters, including an introduction and a conclusion, which start by introducing the theoretical background of online marketing and then describe the coffee chain Cøkafe. The research section then includes a description of the methodology, data analysis and final recommendations. The Neuro-UX method was applied for the research, which was conducted according to a predefined scenario. Testing was conducted with ten subjects aged between 30 and 50 years. Dering the testing, open-ended questions were asked, or the participants performed tasks. The testing focused on various aspects of the website, such as clarity, aesthetics, and usability of features, including the e-shop. The qualitative and quantitative data collected, was then analysed. The qualitative data included user reactions and comments, while the quantitative data included times spent on tasks or numbers of participants, to identify critical areas of the site’s usability. Finally, suggestions were drawn up to optimise the identified shortcomings of the Cøkafe website.en
dc.format.extent3719018 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkavárnycs
dc.subjectCøkafecs
dc.subjecttestovánícs
dc.subjectuživatelské testovánícs
dc.subjectuživatelská zkušenostcs
dc.subjectwebová stránkacs
dc.subjectonline marketingcs
dc.subjectcafesen
dc.subjectCøkafeen
dc.subjecttestingen
dc.subjectuser testingen
dc.subjectuser experienceen
dc.subjectwebsiteen
dc.subjectonline marketingen
dc.titleUživatelské testování webových stránek kavárnycs
dc.title.alternativeUser Testing of the Coffee Shop Websiteen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeLůžek, Eva
dc.date.accepted2024-06-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSRO0044_EKF_B0414A050001_S01_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam