Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLůžek, Petr
dc.contributor.authorPfeiferová, Michaela
dc.date.accessioned2024-06-27T17:22:21Z
dc.date.available2024-06-27T17:22:21Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153069
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je zjistit uživatelskou přívětivost softwarové aplikace startupu storePredictor. V teoretické části jsou rozebrána teoretická východiska produktu, postup vývoje nového produktu a charakteristika startupu storePredictor. V praktické části byla využita metoda uživatelské testování, která umožnila přímé pozorování uživatelů při práci s aplikací. Po analýze dat bylo zjištěno, že aplikace obsahuje různé nedostatky, od závažných až po detaily. Na základě analýzy a komentářů respondentů výzkumu byla navržena vylepšení, včetně přidání nových funkcí a informací. Tato doporučení byla poskytnuta představitelům startupu k posouzení a případné realizaci.cs
dc.description.abstractThe aim of this bachelor's thesis is to determine the user-friendliness of the software application of the startup storePredictor. In the theoretical part, the theoretical basis of the product, the new product development process and the characteristics of the storePredictor startup are discussed. In the practical part was used the user experience testing method, which enabled direct observation of users while working with the application. After analyzing the data, it was found that the application contains various flaws, from serious to small details. Based on analysis and comments made by researched respondents, improvements were suggested, including the addition of new features and information. These recommendations were provided to the startup representatives for consideration and possible implementation.en
dc.format.extent2588088 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isosk
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectProduktcs
dc.subjectuživatelské testovánícs
dc.subjectstartupcs
dc.subjectsoftwarecs
dc.subjectaplikacecs
dc.subjecttechnologický vývojcs
dc.subjectvývoj produktucs
dc.subjectumělá inteligencecs
dc.subjectProducten
dc.subjectuser testingen
dc.subjectstartupen
dc.subjectsoftwareen
dc.subjectapplicationen
dc.subjecttechnological developmenten
dc.subjectproduct developmenten
dc.subjectartificial intelligenceen
dc.titleUžívateľské testovanie produktu startupusk
dc.title.alternativeUživatelské testování produktu startupucs
dc.title.alternativeUser Testing of the Startup Producten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeRiffler, Ondřej
dc.date.accepted2024-06-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPFE0012_EKF_B0414A050001_S01_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam