Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLůžek, Petr
dc.contributor.authorHawigerová, Vanessa
dc.date.accessioned2024-06-27T17:22:21Z
dc.date.available2024-06-27T17:22:21Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153070
dc.description.abstractCílem bakalářské práce byla analýza kaváren ve vymezeném území pomocí metody mystery shopping. Výzkum probíhal v malém městě Valašském Meziříčí. Do výzkumu bylo zařazeno 13 kaváren. Celkem bylo zkoumaných 8 oblastí Interiér, Exteriér, Personál, Produkt, Subjektivní prožitek mystery shoppera, Extra, Online a Webové stránky. Nejlépe, za všechny oblasti, byla vyhodnocena Kavárna 3 s dosaženými 73,5 body. Naopak nejhůře byla vyhodnocena Kavárna 9 se 41 body. Následně bylo navrhnuto nejvhodnější řešení pro kavárny. Autorka práce se již delší dobu zajímá o kavárenské prostředí. Ve volném čase si ráda vychutná kvalitní kávu. V budoucnu uvažuje o otevření vlastní provozovny. Myslí si, že zvolené téma práce může být první zkušeností v její dlouhé cestě. Dalším impulzem k výběru tématu byl rozhovor s majitelem Cukrárny U Saliho. V důsledku přibývání konkurence pocítil majitel Cukrárny U Saliho značný úbytek zákazníků. Potřeboval by zjistit, co dělají v ostatních kavárnách lépe.cs
dc.description.abstractThe aim of the bachelor's thesis was to analyze cafés in a defined area using the mystery shopping method. The research took place in the small town of Valašské Meziříčí. Thirteen cafés in the defined area were included in the study. A total of 8 areas were examined: Interior, Exterior, Staff, Product, Subjective experience of the mystery shopper, Extra, Online, and Website. Café 3 was evaluated the highest overall, receiving 73.5 points across all areas. On the other hand, Café 9 performed the worst with 41 points. Then, the most suitable solution was proposed. The author of the thesis has been interested in the café environment for long time. In her free time, she enjoys quality coffee. She is considering opening her own establishment in the future and believes that the chosen thesis topic could be her first experience on her long journey. Another impulse for choosing the topic was a conversation with the owner of Cukrárna U Saliho. Due to increasing competition, Sali, the owner, has experienced a significant decline in customers. He needed to find out what other cafés are doing better.en
dc.format.extent10911780 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkávacs
dc.subjectkavárnacs
dc.subjectcappuccinocs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectcoffeeen
dc.subjectcaféen
dc.subjectcappuccinoen
dc.subjectmystery shoppingen
dc.subjectresearchen
dc.subjectcustomeren
dc.titleAnalýza lokální konkurence kavárencs
dc.title.alternativeAnalysis of Local Café Competitionen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeRiffler, Ondřej
dc.date.accepted2024-06-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisHAW0015_EKF_B0414A050001_S01_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam