Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorUrminský, Jaroslav
dc.contributor.authorŽandovský, Jiří
dc.date.accessioned2024-06-27T17:22:27Z
dc.date.available2024-06-27T17:22:27Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153107
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá typologií uživatelů platformy Twitter (X) a analyzuje různorodost uživatelských vzorců, motivací a chování na této sociální síti. Twitter se stal jedním z hlavních kanálů komunikace a sdílení informací veřejnosti a nabízí prostor pro rozmanité interakce mezi uživateli. Cílem této práce je prostřednictvím empirického výzkumu identifikovat a kategorizovat typy uživatelů Twitteru na základě jejich aktivit, motivů, postojů. Pro dosažení tohoto cíle bude použita kombinace kvantitativní analýzy dat získaných z dotazníkového šetření.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the typology of users of the Twitter platform (X) and analyzes the diversity of user patterns, motivations and behavior on this social network. Twitter has become one of the main channels of communication and information sharing for the public and offers space for diverse interactions between users. The goal of this work is to identify and categorize types of Twitter users based on their activities, motives, and attitudes through empirical research. To achieve this goal, a combination of quantitative analysis of data obtained from a questionnaire survey will be used.en
dc.format.extent3012859 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecttypologie, Twitter (X), faktorová analýza, shluková analýza, spotřebitelské chování, postoje, motivacecs
dc.subjecttypology, Twitter (X), factor analysis, cluster analysis, consumer behavior, attitudes, motivationen
dc.titleNávrh typologie uživatelů vybrané platformy sociálního médiacs
dc.title.alternativeDesign of Users Typology of the Selected Social Media Platformen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBabjak, Peter
dc.date.accepted2024-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisZAN0011_EKF_N0414A050001_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam