dc.contributor.advisor | Urminský, Jaroslav | |
dc.contributor.author | Kožušník, Jaroslav | |
dc.date.accessioned | 2024-06-27T17:22:27Z | |
dc.date.available | 2024-06-27T17:22:27Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/153108 | |
dc.description.abstract | Tématem diplomové práce bylo navrhnout marketingovou komunikaci pořadatele esportových turnajů společnosti PLAYzone. Fenomén s názvem esport získává na popularitě. V globálním měřítku zažívá esport obrovský nárůst nejenom ve sledovanosti, ale také v zájmu ze strany různých investorů a firem. Nicméně československému esportovému odvětví se po odeznění pandemie (Covid-19) nedaří tak, jako esportu ve světě. I přes to, že společnost PLAYzone má dominantní postavení na daném trhu, tak zájem o aktivity této společnosti u fanoušků stagnuje, až mírně klesá. Výzkumu se zúčastnilo 466 respondentů, kteří odpovídali na otázky týkající se esportu a společnosti PLAYzone. Výzkum odhalil možné nedostatky v rámci marketingové komunikace. Následné návrhy a doporučení byly vytvořeny na základě výsledků výzkumné části a poznatků z teoretických východisek. Cílem těchto návrhu bylo zvýšit znalost společnosti, zvýšit návštěvnost komunikačních kanálů včetně webových stránek a zvýšit celkový zájem o aktivity společnosti PLAYzone. | cs |
dc.description.abstract | The topic of the thesis was to design the marketing communication of the esport tournament organizer PLAYzone. The phenomenon called esport is gaining popularity. On a global scale, esport is experiencing a huge growth not only in viewership but also in interest from various investors and companies. However, the Czechoslovakian esport industry is not doing as well as esport in the world after the pandemic (Covid-19). Despite the fact that PLAYzone has a dominant position on the market, the interest in the company's activities among fans is stagnating or even slightly decreasing. The research involved 466 respondents answering questions about esports and PLAYzone. The research revealed possible gaps in marketing communication. Subsequent suggestions and recommendations were made based on the results of the research part and the insights from the theoretical background. The aim of these suggestions was to increase awareness of the company, increase traffic to communication channels including the website and increase overall interest in PLAYzone's activities. | en |
dc.format.extent | 3500146 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | marketing | cs |
dc.subject | marketingová komunikace | cs |
dc.subject | esport | cs |
dc.subject | elektronický sport | cs |
dc.subject | pořadatel esportových turnajů | cs |
dc.subject | playzone | cs |
dc.subject | marketing | en |
dc.subject | marketing communication | en |
dc.subject | esports | en |
dc.subject | electronic sports | en |
dc.subject | esport tournament organizer | en |
dc.subject | playzone | en |
dc.title | Návrh marketingové komunikace pořadatele esportových turnajů | cs |
dc.title.alternative | Design of Marketing Communication for Esports Tournament Organizer | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Babjak, Peter | |
dc.date.accepted | 2024-05-28 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 116 - Katedra marketingu a obchodu | cs |
dc.thesis.degree-program | Marketing a obchod | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | |
dc.identifier.thesis | KOZ0288_EKF_N0414A050001_2024 | |
dc.rights.access | openAccess | |