Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorUrminský, Jaroslav
dc.contributor.authorKožušník, Jaroslav
dc.date.accessioned2024-06-27T17:22:27Z
dc.date.available2024-06-27T17:22:27Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153108
dc.description.abstractTématem diplomové práce bylo navrhnout marketingovou komunikaci pořadatele esportových turnajů společnosti PLAYzone. Fenomén s názvem esport získává na popularitě. V globálním měřítku zažívá esport obrovský nárůst nejenom ve sledovanosti, ale také v zájmu ze strany různých investorů a firem. Nicméně československému esportovému odvětví se po odeznění pandemie (Covid-19) nedaří tak, jako esportu ve světě. I přes to, že společnost PLAYzone má dominantní postavení na daném trhu, tak zájem o aktivity této společnosti u fanoušků stagnuje, až mírně klesá. Výzkumu se zúčastnilo 466 respondentů, kteří odpovídali na otázky týkající se esportu a společnosti PLAYzone. Výzkum odhalil možné nedostatky v rámci marketingové komunikace. Následné návrhy a doporučení byly vytvořeny na základě výsledků výzkumné části a poznatků z teoretických východisek. Cílem těchto návrhu bylo zvýšit znalost společnosti, zvýšit návštěvnost komunikačních kanálů včetně webových stránek a zvýšit celkový zájem o aktivity společnosti PLAYzone.cs
dc.description.abstractThe topic of the thesis was to design the marketing communication of the esport tournament organizer PLAYzone. The phenomenon called esport is gaining popularity. On a global scale, esport is experiencing a huge growth not only in viewership but also in interest from various investors and companies. However, the Czechoslovakian esport industry is not doing as well as esport in the world after the pandemic (Covid-19). Despite the fact that PLAYzone has a dominant position on the market, the interest in the company's activities among fans is stagnating or even slightly decreasing. The research involved 466 respondents answering questions about esports and PLAYzone. The research revealed possible gaps in marketing communication. Subsequent suggestions and recommendations were made based on the results of the research part and the insights from the theoretical background. The aim of these suggestions was to increase awareness of the company, increase traffic to communication channels including the website and increase overall interest in PLAYzone's activities.en
dc.format.extent3500146 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectesportcs
dc.subjectelektronický sportcs
dc.subjectpořadatel esportových turnajůcs
dc.subjectplayzonecs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectesportsen
dc.subjectelectronic sportsen
dc.subjectesport tournament organizeren
dc.subjectplayzoneen
dc.titleNávrh marketingové komunikace pořadatele esportových turnajůcs
dc.title.alternativeDesign of Marketing Communication for Esports Tournament Organizeren
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBabjak, Peter
dc.date.accepted2024-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKOZ0288_EKF_N0414A050001_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam