Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorUrminský, Jaroslav
dc.contributor.authorČechová, Kristýna
dc.date.accessioned2024-06-27T17:22:27Z
dc.date.available2024-06-27T17:22:27Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153109
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace pro nový produkt – funkční mikinu vybrané značky nanosilver. Cílem práce je analyzovat marketingovou komunikaci značky na trhu, identifikovat preference potencionálních zákazníků a navrhnout efektivní marketingovou komunikaci pro úspěšné uvedení nového produktu na trh. První část práce se zaměřuje na teoretický základ marketingové komunikace a charakteristiku značky nanosilver. Druhá část práce se zaměřuje na analýzu preferencí potencionálních zákazníků. Třetí část obsahuje návrh marketingové komunikace pro nový produkt vybrané značky. Výsledkem práce je komplexní plán marketingové komunikace nové funkční mikiny, který má za cíl oslovit potenciální zákazníky a zvýšit povědomí o novém produktu na trhu.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis studies the design of marketing communication for a new product – a functional sweatshirt of the selected brand called nanosilver. The aim of the thesis is to analyze the brand's marketing communication on the market, identify the preferences of potential customers and propose effective marketing communication for the successful launch of a new product on the market. The first part of the thesis focuses on the theoretical basis of marketing communication and the characteristics of the nanosilver brand. The second part of the work focuses on the analysis of the preferences of potential customers. The third part contains a proposal for marketing communication for a new product of selected the brand. The result of the work is a comprehensive marketing communication plan for the new functional sweatshirt, which aims to reach potential customers and increase awareness of the new product on the market.en
dc.format.extent1075371 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikace, nový produkt, funkční mikina, značka, cílová skupina, strategie značky, kreativní koncept, implementacecs
dc.subjectmarketing communication, new product, functional sweatshirt, brand, target group, brand strategy, creative concept, implementationen
dc.titleNávrh marketingové komunikace pro nový produkt vybrané značkycs
dc.title.alternativeDesign of Marketing Communication for the New Product of the Selected Branden
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePrešnajder, Petr
dc.date.accepted2024-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisCEC0136_EKF_N0414A050001_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam