Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorUrminský, Jaroslav
dc.contributor.authorCienciala, Michal
dc.date.accessioned2024-06-27T17:22:27Z
dc.date.available2024-06-27T17:22:27Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153110
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo zhodnocení konkurenční situace energetických nápojů v maloobchodních jednotkách, s důrazem na značku Red Bull. Na základě pozorování byly vypracovány návrhy na eliminaci případných nedostatků a zvýšení konkurenceschopnosti. Výsledkem těchto návrhů by měla být optimalizace oblastí, které by umožnily společnosti Red Bull posílit svou pozici na trhu a dosáhnout vyšší úrovně konkurenceschopnosti.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis was to evaluate the competitive position of energy drinks in retail units, with a focus on the Red Bull brand. Based on observations, proposals were developed to address potential shortcomings and enhance competitiveness. The outcome of these proposals should lead to the optimization of areas enabling Red Bull to strengthen its market position and achieve a higher level of competitiveness.en
dc.format.extent8858177 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectEnergetické nápojecs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectkonkurenční pozicecs
dc.subjectTotal Shopscore Indexcs
dc.subjectEnergy drinksen
dc.subjectretailen
dc.subjectcompetetive positionen
dc.subjectTotal Shopscore Indexen
dc.titleZhodnocení konkurenční pozice značky na trhu energetických nápojůcs
dc.title.alternativeEvaluation of the Brand's Competitive Position on the Energy Drinks Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKáňová, Hana
dc.date.accepted2024-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisCIE0104_EKF_N0414A050001_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam