Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorUrminský, Jaroslav
dc.contributor.authorMutina, Tomáš
dc.date.accessioned2024-06-27T17:22:27Z
dc.date.available2024-06-27T17:22:27Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153111
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na zhodnocení marketingové komunikace mezi projektem Formula TU Ostrava a partnerskými firmami projektu. Po analýze kvantitativního výzkumu jsou identifikovány silné a slabé stránky marketingové komunikace a vytvořeny návrhy pro jejich optimalizaci. Práce se skládá z teoretické části, doplněné o schémata a grafy, praktické výzkumné části a příloh. Teoretická část je rozdělena na tři větší kapitoly se zaměřením na marketingovou komunikaci, projekt Formula Student a na metodiku shromažďování dat. Praktická část je zaměřena na analýzu výzkumu, provedeného formou dotazníkového šetření, ze kterého následně vycházejí návrhy a doporučení pro optimalizaci marketingové komunikace. Do příloh jsou zařazeny výsledky provedeného výzkumu, vzhled dotazníku a doplňující grafy.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis focuses on the evaluation of marketing communication between the Formula TU Ostrava project and the partner companies of this project. After the analysis of quantitative research, the strengths and weaknesses of marketing communication are identified and suggestions for their optimization are made. The thesis consists of a theoretical part, supplemented by diagrams and graphs, a practical research part and appendices. The theoretical part is divided into three larger chapters focusing on marketing communication, the Formula Student project and data collection methodology. The practical part focuses on the analysis of the research, conducted in the form of a questionnaire survey, which then leads to suggestions and recommendations for optimising marketing communication. The appendices include the results of the research, the questionnaire design and additional graphs.en
dc.format.extent2044995 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectFormula Studentcs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectFormula TU Ostravacs
dc.subjectZhodnocení marketingové komunikacecs
dc.subjectKvantitativní výzkumcs
dc.subjectFormula Studenten
dc.subjectMarketing communicationen
dc.subjectFormula TU Ostravaen
dc.subjectEvaluation of marketing communicationen
dc.subjectQuantitative researchen
dc.titleZhodnocení marketingové komunikace projektu Formula TU Ostravacs
dc.title.alternativeEvaluation of the Marketing Communication of the Formula TU Ostrava Projecten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŠotkovský, Ivan
dc.date.accepted2024-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisMUT0026_EKF_B0414A050001_S02_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam