Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorUrminský, Jaroslav
dc.contributor.authorFoltas, Filip
dc.date.accessioned2024-06-27T17:22:27Z
dc.date.available2024-06-27T17:22:27Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153112
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na analýzu spotřebitelského chování na trhu s pánskou kosmetikou. Hlavním cílem bylo zjistit nákupní zvyklosti a motivace mužských spotřebitelů při nákupu a výběru kosmetických produktů. Teoretická část se zabývala teoretickými východisky spotřebitelského chování a charakteristikou trhu s pánskou kosmetikou. Prezentovány jsou zde převážně sekundární data, čerpaná z odborné literatury. Primární data byla sbírána pomocí dotazníkového šetření, následně byla zpracována v programu Microsoft Excel. V praktické části byly tyto výsledky výzkumu analyzovány. Na základě výsledků výzkumu vzniky návrhy a doporučení prezentované v posledních kapitolách bakalářské práce. Při rozhodování je pro muže nejdůležitější kvalita produktu a předchozí zkušenost.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis focuses on analyzing consumer behavior in the men's cosmetics market. The main objective was to identify the purchasing habits and motivations of male consumers when buying and selecting cosmetic products. The theoretical part addressed the theoretical foundations of consumer behavior and the characteristics of the men's cosmetics market. Mostly secondary data drawn from professional literature are presented here. Primary data was collected through a questionnaire survey, subsequently processed in the Microsoft Excel program. In the practical part, these research results were analyzed. Based on the research findings, proposals and recommendations were formulated and presented in the final chapters of the bachelor thesis. When making decisions, product quality and previous experience are most important for men.en
dc.format.extent2259527 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSpotřebitelské chovánícs
dc.subjectPánská kosmetikacs
dc.subjectMarketingový výzkumcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectMužics
dc.subjectSpotřebitelécs
dc.subjectTrh s kosmetickými produktycs
dc.subjectConsumer behavioren
dc.subjectMen's cosmeticsen
dc.subjectMarketing researchen
dc.subjectQuestionnaire surveyen
dc.subjectMenen
dc.subjectConsumersen
dc.subjectCosmetics marketen
dc.titleIdentifikace spotřebitelského chování na trhu s pánskou kosmetikoucs
dc.title.alternativeConsumer Behavior Identification on the Men's Cosmetics Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŠotkovský, Ivan
dc.date.accepted2024-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisFOL0154_EKF_B0414A050001_S01_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam