Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJanáčková, Hana
dc.contributor.authorČagánek, Jakub
dc.date.accessioned2024-06-27T17:22:28Z
dc.date.available2024-06-27T17:22:28Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153114
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na identifikaci faktorů ovlivňujících chování spotřebitelů při nákupu fitness produktů a poskytuje návrhy a doporučení pro firmy působící na tomto trhu. Cílem této práce je identifikovat faktory, které ovlivňují chování spotřebitelů při nákupu fitness produktů. V rámci této práce byla použita kvantitativní metodologie v podobě dotazníkového průzkumu. Respondenti byli dotazováni na své preference v oblasti fitness produktů, nákupní chování, demografické charakteristiky a vnímání reklamy. Data z dotazníkového šetření byla analyzována statistickými metodami a vyhodnocena s cílem identifikovat klíčové trendy a faktory ovlivňující chování spotřebitelů. Výsledky ukazují, že efektivita cvičení, pohodlí a trvanlivost produktů jsou hlavními faktory při výběru fitness produktů. Reklamy na fitness produkty mají významný vliv na rozhodování spotřebitelů, a online reklama je preferovanou formou propagace. Značková loajalita je u respondentů silná, přičemž spotřebitelé vybírají značky zejména kvůli cenové dostupnosti, kvalitě a spolehlivosti.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the identification of factors influencing consumer behaviour when purchasing fitness products and provides suggestions and recommendations for companies operating in this market. The goal of this thesis is to identify the factors that influence consumer buying behaviour for fitness products. A quantitative methodology in the form of a questionnaire survey was used in this work. Respondents were asked about their preferences in fitness products, purchasing behaviour, demographic characteristics and perceptions of advertising. Data from the questionnaire survey was analysed using statistical methods and evaluated to identify key trends and factors influencing consumer behaviour. Results show that exercise effectiveness, convenience, and product durability are the main factors in fitness product selection. Fitness product advertisements have a significant influence on consumer decision making, and online advertising is the preferred form of promotion. Brand loyalty is strong among respondents, with consumers choosing brands primarily for affordability, quality and reliability.en
dc.format.extent2014033 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectfitness výrobkycs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectnákupní preferencecs
dc.subjectdotazníkový průzkumcs
dc.subjectfitness trendycs
dc.subjectfitness výzkumcs
dc.subjectfitness productsen
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectpurchasing preferencesen
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.subjectfitness trendsen
dc.subjectfitness researchen
dc.titleFaktory ovlivňující chování spotřebitele při nákupu fitness produktůcs
dc.title.alternativeFactors Influencing Consumer Behaviour when Buying Fitness Productsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKašík, Josef
dc.date.accepted2024-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisCAG0023_EKF_B0414A050001_S01_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam