Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLošťák, Jiří
dc.contributor.authorKovařík, Petr
dc.date.accessioned2024-06-27T17:22:29Z
dc.date.available2024-06-27T17:22:29Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153118
dc.description.abstractTato diplomová práce se zaměřuje na analýzu a návrh marketingové strategie pro neziskovou organizaci Středisko sociálních služeb města Kopřivnice. Hlavním cílem bylo zhodnotit stávající marketingovou strategii, provést dotazníkové šetření mezi relevantními respondenty a na základě zjištěných dat navrhnout efektivní strategie pro zlepšení marketingové komunikace a celkového chodu organizace. Teoretická část se věnovala základům marketingové strategie, metodám sběru dat a specifikám marketingu v sektoru sociálních služeb. V praktické části byla provedena PESTLE a SWOT analýza, analýza marketingového mixu a výzkumné šetření pomocí statistického softwaru IBM SPSS. Na základě těchto analýz byly formulovány návrhy na zlepšení, zejména v oblasti propagace a marketingových aktivit. Práce nabízí konkrétní doporučení pro zvýšení efektivity a atraktivity služeb nabízených organizací.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis focuses on the analysis and design of a marketing strategy for the nonprofit organization Středisko sociálních služeb města Kopřivnice. The main goal was to evaluate the existing marketing strategy, conduct a survey among relevant respondents, and based on the findings, propose effective strategies to improve marketing communication and the overall operation of the organization. The theoretical part addressed the fundamentals of marketing strategy, data collection methods, and specifics of marketing in the social services sector. In the practical part, PESTLE and SWOT analyses were conducted, along with an analysis of the marketing mix and a research survey using the IBM SPSS statistical software. Based on these analyses, recommendations for improvement were formulated, particularly in the area of promotion and marketing activities. The work offers specific recommendations to increase the efficiency and attractiveness of the services provided by the organization.en
dc.format.extent2298128 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectnezisková organizacecs
dc.subjectsociální službycs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectPESTLE analýzacs
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectnonprofit organizationen
dc.subjectsocial servicesen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectPESTLE analysisen
dc.titleNávrh marketingové strategie neziskové organizace v oblasti sociálních služebcs
dc.title.alternativeMarketing Strategy Design for a Nonprofit Organization in the Field of Social Servicesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeJurášková, Hana
dc.date.accepted2024-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKOV0313_EKF_N0414A050001_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam