Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLošťák, Jiří
dc.contributor.authorJirsa, Jiří
dc.date.accessioned2024-06-27T17:22:30Z
dc.date.available2024-06-27T17:22:30Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153120
dc.description.abstractTato bakalářská práce s názvem Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování v oblasti fastfoodů je zaměřena na problematiku využívání sociálních sítí jako marketingového nástroje z pohledu dnešní digitální doby. Práce je zaměřena na problematiku jak fastfoodové řetězce využívají své sociální sítě v ovlivňování spotřebitelského chování. Metodou online sběru dotazníkových dat neboli CAWI metodou bylo zjišťováno jak spotřebitelé vnímají sociální sítě fastfoodových řetězců a zdali na ně mají nějaký vliv. Z výsledků dotazníkového šetření vyplynulo, že spotřebitelé aktivně používají sociální sítě na denní bázi a téměř polovina z nich navštěvuje fastfoodové řetězce. Formu propagace řetězců na sociálních sítích vnímají většinou pozitivně, ale mají k ní určité výhrady, které jsou popsány v návrzích a doporučeních této práce. Závěrem práce bylo zjištěno, že sociální sítě hrají v dnešní digitální rychlé době nezanedbatelnou roli v marketingu a fastfoodové řetězce by do ní měli vkládat značné úsilí.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis entitled Analysis of the influence of social networks on consumer behaviour in the fastfood industry focuses on the issue of the use of social networks as a marketing tool from the perspective of today's digital age. The thesis focuses on the issue of how fastfood chains use their social networks in influencing consumer behaviour. The method of online questionnaire data collection or CAWI method was used to determine how consumers perceive the social networks of fastfood chains and whether they have any influence on them. The results of the questionnaire survey showed that consumers actively use social networks on a daily basis and almost half of them visit fastfood chains. They perceive the form of promotion of chains on social networks mostly positively, but they have some reservations about it, which are described in the suggestions and recommendations of this paper. In conclusion, the thesis found that social networking plays a non-negligible role in marketing in today's digital fast-paced era and fastfood chains should put considerable effort into it.en
dc.format.extent2490766 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSpotřebitelcs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectfastfoodcs
dc.subjectMcDonald'scs
dc.subjectKFCcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectConsumeren
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectsocial networksen
dc.subjectfastfooden
dc.subjectMcDonald'sen
dc.subjectKFCen
dc.subjectanalysisen
dc.titleAnalýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování v oblasti fastfoodůcs
dc.title.alternativeAnalysis of the Influence of Social Networks on Fast Food Consumer Behaviouren
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeJurášková, Hana
dc.date.accepted2024-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisJIR0109_EKF_B0414A050001_S02_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam