Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMacurová, Pavla
dc.contributor.authorKirchnerová, Viktorie
dc.date.accessioned2024-06-27T17:22:30Z
dc.date.available2024-06-27T17:22:30Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153123
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou vybraných procesů ve společnosti poskytující dopravní služby. Konkrétně je práce zaměřena na procesy přepravy chladírenského zboží. Práce si klade za cíl shromáždit informace o organizaci zkoumaného procesu, analyzovat jeho průběh a navrhnout vhodné směry pro jeho zlepšení. Sběr informací o společnosti probíhal pomocí metody neformálního rozhovoru a na základě dotazování. Pro zpracování analýz bylo využito grafických technik a procesních ukazatelů. Jedná se například o: analýzu časového průběhu procesu pomocí Ganttova diagramu, výpočet a analýza ukazatele VAR, porovnání dvou situací pomocí více kritérií. Na základě analýz došlo k identifikaci kladných stránek procesu a k jeho úskalí. Dochází ke zjištění, že průběžná doba je delší z důvodu čekání zboží na převoz. To snižuje hodnotu přidávající zákazníkovi užitek. Dále došlo k odhalení problému, který se týká operativního řešení změn v objednávkách. V závěru práce byly pro uvedené problémy doporučená možná řešení.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis focuses on the analysis of selected processes in a company providing transport services. The thesis is specifically targeting the transportation processes of refrigerated goods. The aim of the thesis is to gather information about the organization of the examined process, analyze its course, and propose suitable directions for improvement. Information about the company was collected using informal interviews and questioning methods. Graphical techniques and process indicators were utilized for analysis, including time analysis using Gantt charts, calculation and analysis of the VAR indicator, and comparison of two situations using multiple criteria. The analysis identified both positive aspects and challenges of the process. It was found that the lead time is longer due to waiting for goods transport, reducing customer value-added activities. Additionally, a problem regarding operative changes in orders was revealed. Finally, possible solutions were recommended for the identified problems.en
dc.format.extent1160159 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza procesucs
dc.subjectprůběžná dobacs
dc.subjectdopravní službycs
dc.subjectdistribuční logistikacs
dc.subjectchladírenské zbožícs
dc.subjectprocess analysisen
dc.subjectlead timeen
dc.subjecttransportation servicesen
dc.subjectdistribution logisticsen
dc.subjectrefrigerated goodsen
dc.titleAnalýza vybraných procesů ve společnosti poskytující dopravní službycs
dc.title.alternativeAnalysis of Selected Processes in Company Providing Transport Servicesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKlabusayová, Naděžda
dc.date.accepted2024-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchPodniková ekonomikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKIR0037_EKF_B0413A050012_S02_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam