The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Další název
Vliv digitálního marketingu a algoritmů sociálních médií na spotřebitelské rozhodovací procesy v odvětví elektronického obchodu
Studijní program
Marketing a obchod
Instituce přidělující titul
Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta
Přístupová práva
openAccess
Kolekce
Citace PRO
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Porovnání marketingových přístupů ke spotřebním a průmyslovým trhům
Červenková, Hana (Bakalářská práce, 2013) -
Analýza chování zákazníků na trhu jazykových škol
Němcová, Petra (Diplomová práce, 2010) -
Analýza postojov spotrebiteľov na trhu energetických nápojov
Smolková, Simona (Bakalářská práce, 2024)