Show simple item record

dc.contributor.advisorSkácel, Adam
dc.contributor.authorNezval, Jiří
dc.date.accessioned2024-06-27T17:22:34Z
dc.date.available2024-06-27T17:22:34Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153143
dc.description.abstractHlavním cílem této bakalářské práce je identifikace spotřebitelského chování na trhu s elektrickými vozy. Práce je zaměřena na problematiku elektromobility zejména v České republice a zkoumá názory a postoje spotřebitelů směrem k elektrickým vozům. Tato problematika společně s důležitostí ochrany přírody je dnes velmi aktuální. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska chování spotřebitele, dále je popsána charakteristika trhu s elektrickými vozy, kde je zmíněn vývoj elektromobilů od počátků až po současnost nebo jednotlivé tržní subjekty. Popsána je také metodika shromažďování dat, kde je uvedeno, jak výzkum probíhal. V praktické části jsou analyzovány výsledky samotného výzkumu, které jsou pak graficky znázorněny. Na konci bakalářské práce jsou uvedeny návrhy a doporučení pro společnosti spolu se závěrem.cs
dc.description.abstractThe main objective of this bachelor's thesis is to identify consumer behavior in the electric vehicle market, with a focus on the issue of electromobility, particularly in the Czech Republic, and to examine consumer opinions and attitudes towards electric vehicles. This issue, along with the importance of environmental protection, is very current today. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical section covers the theoretical foundations of consumer behavior, followed by a description of the electric vehicle market, including the evolution of electric vehicles from their beginnings to the present day, as well as individual market participants. The data collection methodology is also described, detailing how the research was conducted. In the practical part, the results of the research are analyzed and graphically represented. The bachelor's thesis concludes with proposals and recommendations for companies, along with a summary.en
dc.format.extent1182004 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectElektromobilcs
dc.subjectautomobilový průmyslcs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectelektromobilitacs
dc.subjectPEST analýzacs
dc.subjectmakroprostředícs
dc.subjectchování spotřebitelecs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectElectric vehicleen
dc.subjectautomotive industryen
dc.subjectconsumeren
dc.subjectelectromobilityen
dc.subjectPEST analysisen
dc.subjectmacro environmenten
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectanalysisen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu s elektrickými vozycs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis in the Electric Vehicle Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeWaliszewská, Lucie
dc.date.accepted2024-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisNEZ0038_EKF_B0414A050001_S02_2024
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record