Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSkácel, Adam
dc.contributor.authorŠigutová, Veronika
dc.date.accessioned2024-06-27T17:22:34Z
dc.date.available2024-06-27T17:22:34Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153144
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spotřebitelského chování na trhu se sportovní výživou a doplňky stravy. Záměrem je rovněž získat hlubší vhled do postojů a preferencí spotřebitelů v této oblasti, identifikovat motivace, které vedou spotřebitele k užívání suplementů a zkoumat faktory, jež mají vliv na spotřebitelské rozhodování při nákupu doplňků stravy. Součástí je rovněž analýza postoje spotřebitelů na doping a užívání zakázaných látek v profesionálním či amatérském sportu. V rámci sběru dat byl použit kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření, což umožnilo získání souboru dat vhodného pro komplexní analýzu a interpretaci výsledků. Z výsledků výzkumu vyplývá střední důležitost doplňků stravy při dosahování sportovních cílů, přičemž zjištění ukazují na podstatu určitých faktorů při rozhodování o nákupu doplňků stravy a sportovní výživy. Práce rovněž odhaluje další zajímavé poznatky týkajícího se tohoto trhu, jež mohou sloužit prodejcům doplňkům stravy při vytváření marketingových strategií a výběru konkrétních produktů pro prodej.cs
dc.description.abstractThis bachelor’s work focuses on analyzing consumer behavior in the market of sports nutrition and dietary supplements. The aim is to gain deeper insight into consumers' attitudes and preferences in this area, identify motivations driving consumers to use supplements, and examine factors influencing consumer decision making when purchasing dietary supplements. The thesis also includes an analysis of consumers' attitudes towards doping and the use of banned substances in professional or amateur sports. Quantitative research in the form of a questionnaire survey was used to collect data, allowing the acquisition of a dataset suitable for the comprehensive analysis and interpretation of the results. The findings of the research indicate the moderate importance of dietary supplements in achieving sports goals, and the findings point to the significance of certain factors in consumers' decision making regarding the purchase of dietary supplements and sports nutrition. Additionally, the thesis reveals further interesting insights regarding this market, which may be beneficial for dietary supplement retailers in formulating marketing strategies and selecting specific products for sale.en
dc.format.extent3013716 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdoplňky stravycs
dc.subjectsportovní výživacs
dc.subjectsportovní doplňkycs
dc.subjectsuplementycs
dc.subjectdopingcs
dc.subjectfood supplementsen
dc.subjectsport nutritionen
dc.subjectsport supplementsen
dc.subjectdietary supplements supplementsen
dc.subjectdopingen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu sportovní výživy a doplňků stravycs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis in the Sports Supplements Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeWaliszewská, Lucie
dc.date.accepted2024-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSIG0057_EKF_B0414A050001_S02_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam