Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZapletal, František
dc.contributor.authorJaniszewski, Marek
dc.date.accessioned2024-06-27T17:22:40Z
dc.date.available2024-06-27T17:22:40Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153183
dc.description.abstractBakalářské práce se zaměřuje na využití projektového řízení při implementaci marketingu v malém podniku. Hlavním cílem je navržení projektu, který se soustředí na implementaci marketingu ve vybraném podniku. Teoretická část popisuje metody a nástroje projektového řízení, které tvoří základ pro praktickou část práce. Praktická část práce představuje konkrétní návrh projektu a jeho cíle, včetně časové analýzy, identifikace potenciálních rizik a vizualizace očekávaných nákladů spojených s projektem. Na závěr jsou formulovány návrhy a doporučení založené na získaných výsledcích.cs
dc.description.abstractThe bachelor's thesis focuses on the use of project management in implementing marketing in a small business. The main objective is to design a project that concentrates on the implementation of marketing in the selected business. The theoretical part describes the methods and tools of project management, which form the basis for the practical part of the work. The practical part presents a specific project proposal and its goals, including a time analysis, identification of potential risks, and visualization of the expected costs associated with the project. In conclusion, suggestions and recommendations based on the obtained results are formulated.en
dc.format.extent2142983 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectProjektové řízenícs
dc.subjectSMARTcs
dc.subjectČasová analýzacs
dc.subjectPERTcs
dc.subjectSWOTcs
dc.subjectAnalýza rizikcs
dc.subjectProject Managementen
dc.subjectSMARTen
dc.subjectTime Analysisen
dc.subjectPERTen
dc.subjectSWOTen
dc.subjectRisk Analysisen
dc.titleVyužití projektového řízení při implementaci marketingu v malém podnikucs
dc.title.alternativeApplication of Project Management to the Implementation of Marketing in a Small Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeChlopecký, Jakub
dc.date.accepted2024-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisJAN0779_EKF_B0414A050001_S02_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam