Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMelecký, Lukáš
dc.contributor.authorChodurová, Eliška
dc.date.accessioned2024-06-27T17:22:45Z
dc.date.available2024-06-27T17:22:45Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153216
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou duševního zdraví žáků a pedagogů na základní škole, přičemž klade důraz na nový koncept wellbeing. Tento pojem zahrnuje komplexní pohled na duševní, sociální i fyzické blaho jednotlivců. Současné výzkumy poukazují na zhoršení duševního stavu dětí na základních školách, přičemž výsledky jsou mnohem horší než před několika lety. Tento jev je spojen s častějším výskytem deprese a úzkostných poruch u dětí, což může mít dlouhodobé důsledky nejen během jejich školního života, ale i v dospělosti. Cílem bakalářské práce je identifikovat a naučit se řešit náznaky rizikového chování žáků na vybrané základní škole pomocí dotační podpory ze zdrojů Moravskoslezského kraje. Bakalářská práce se věnuje teoretickým východiskům zabývajících se duševním zdravím, wellbeingem a dotační politikou v oblasti školství. Velmi podrobně je zde popsána žádost o dotaci, která pomůže jak pedagogům, tak žákům v řešení těchto problémů spojených s duševním zdravím. Konec bakalářské práce se zabývá účetnictvím základní školy a zaúčtováním účetních případů spojených s dotační podporou prevence rizikového chování u dětí a mládeže.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis addresses the issue of mental health of pupils and teachers in primary school, emphasising the new concept of wellbeing. This concept encompasses a holistic view of the mental, social and physical well-being of individuals. Current research points to a deterioration in the mental state of children in primary schools, with much worse outcomes than a few years ago. This phenomenon is associated with a higher incidence of depression and anxiety disorders in children, which can have long-term consequences not only during their school life but also in adulthood. The aim of the bachelor thesis is to identify and learn how to address the signs of risky behaviour of pupils in a selected primary school with the help of grant support from the Moravian-Silesian Region. The bachelor's thesis deals with the theoretical background dealing with mental health, wellbeing and subsidy policy in the field of education. It describes in great detail the application for subsidies that will help both teachers and pupils in dealing with these mental health issues. The end of the bachelor thesis deals with the accounting of the primary school and the accounting cases related to the subsidy support for the prevention of risky behaviour in children and young people.en
dc.format.extent911025 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectúčetnictvícs
dc.subjectdotace ve školstvícs
dc.subjectduševní zdravícs
dc.subjectwellbeingcs
dc.subjectprevence rizikového chovánícs
dc.subjectaccountingen
dc.subjectsubsidies in educationen
dc.subjectmental healthen
dc.subjectwellbeingen
dc.subjectprevention of risky behaviouren
dc.titleÚčetní aspekty vybraného dotačního projektu na podporu duševního zdraví ve školáchcs
dc.title.alternativeAccounting Aspects of a Selected Subsidy Project to Support Mental Health in Schoolsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŠkrachová, Leona
dc.date.accepted2024-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department117 - Katedra účetnictví a danícs
dc.thesis.degree-programÚčetnictví a daněcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisCHO0232_EKF_B0411A050001_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam