Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKauerová, Lenka
dc.contributor.authorKarkošová, Michaela
dc.date.accessioned2024-06-27T17:22:49Z
dc.date.available2024-06-27T17:22:49Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153245
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na měření spokojenosti návštěvníků Národního divadla moravskoslezského (NDM). Cílem je identifikovat klíčové faktory ovlivňující spokojenost návštěvníků a navrhnout možná zlepšení poskytovaných služeb. Teoretická část objasňuje marketingové principy spojené se službami v kulturním sektoru. Praktická část využívá dotazníkový průzkum k analýze zážitků návštěvníků a hodnotí jejich spokojenost. Na základě výsledků jsou navržena doporučení pro zvýšení spokojenosti a loajality návštěvníků divadla.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on measuring the satisfaction of The National Moravian-Silesian Theatre. The goal of this thesis is to identify key factors influencing visitor satisfaction and to propose possible improvements to the provided services. The theoretical part clarifies marketing principles associated with services in the cultural sector. The practical part utilizes a questionnaire survey to analyze visitors´ experiences and assess their satisfaction. Based on the results, there are made recommendations to enhance the satisfaction and loyalty of theatre visitors.en
dc.format.extent3226645 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMěření spokojenostics
dc.subjectNárodní divadlo moravskoslezskécs
dc.subjectmarketing kulturycs
dc.subjectmarketing služebcs
dc.subjectdotazníkový průzkumcs
dc.subjectnávrhy na zlepšení služeb divadlacs
dc.subjectSatisfaction measurementen
dc.subjectThe National Moravian-Silesian Theatreen
dc.subjectArt marketingen
dc.subjectService marketingen
dc.subjectQuestionnaire surveyen
dc.subjectProposals for theatre improvementen
dc.titleMěření spokojenosti návštěvníků divadlacs
dc.title.alternativeSatisfaction Measurement of Theatre Visitorsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVávra, Adam
dc.date.accepted2024-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKAR0246_EKF_B0414A050001_S01_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam