Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorBláhová, Tereza
dc.date.accessioned2024-06-27T17:22:49Z
dc.date.available2024-06-27T17:22:49Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153247
dc.description.abstractBakalářská práce analyzuje spotřební chování na trhu čokolády s cílem zjistit nákupní návyky, preference druhů čokolády a značek, vliv emocí na výběr čokoládových produktů a důležité faktory při výběru. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část, kde v teoretické části jsou vysvětleny pojmy spojené se spotřebitelským chováním a charakteristika trhu čokolády. V praktické části byl proveden dotazníkový výzkum mezi respondenty a získaná data byla analyzována. Na závěr jsou prezentovány návrhy a doporučení pro společnosti, které mají sloužit k lepšímu porozumění preferencím zákazníků a zajištění jejich spokojenosti.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis analyses the consumer behaviour in the chocolate market in order to find out buying habits, preferences of chocolate types and brands, the influence of emotions on the choice of chocolate products and important factors in the choice. The thesis is divided into a theoretical and a practical part, where the theoretical part explains the concepts related to consumer behaviour and the characteristics of the chocolate market. In the practical part, a questionnaire survey was conducted among the respondents and the data obtained was analyzed. Finally, suggestions and recommendations for companies are presented to better understand customer preferences and ensure customer satisfaction.en
dc.format.extent1872488 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectčokoládacs
dc.subjectčokoládové produktycs
dc.subjectpreferované druhy čokoládycs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectconsumeren
dc.subjectchocolateen
dc.subjectchocolate productsen
dc.subjectpreferred types of chocolateen
dc.subjectbranden
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectanalysisen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu čokoládycs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis in the Chocolate Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKozák, Lukáš
dc.date.accepted2023-08-28
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisBLA0298_EKF_B0414A050001_S02_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam