Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZapletal, František
dc.contributor.authorZpěvák, Daniel
dc.date.accessioned2024-06-27T17:22:49Z
dc.date.available2024-06-27T17:22:49Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153248
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na část problematiky, která se pojí s rozsáhlým tématem internetového marketingu. Konkrétně se zaměřuje na online reklamu a její vliv na uživatele. Při návštěvě internetu se můžeme setkat s širokou řadou jednotlivých typů. Pro účely této práce byly vybrány ty reklamy, se kterými se uživatelé při návštěvě internetu nejčastěji opticky setkávají. Jednotlivé reklamní typy mají různé technické vlastnosti a zobrazují se uživatelům při různých situacích. Z toho můžeme vyvodit, že budou mít rozdílný vliv. Z toho důvodu je cílem této bakalářské práce provést analýzu jednotlivých reklam a srovnat je mezi sebou. Ta byla provedena prostřednictvím dotazníku, jehož respondenti jsou obyvatelé České republiky ve věku 15 až 50 let, jelikož tato část populace je na českém internetu nejaktivnější. Výsledky této analýzy můžeme použit v rozhodovacím procesu během plánování nakoupení reklamního prostoru. Stejně jako je podstatné brát v potaz statistiky ohledně jednotlivých reklam, je nutné brát v potaz i povahu produktu, který chceme prostřednictvím reklam na internetu propagovat. Některé reklamní typy si u uživatelů internetu vedou podstatně lépe než jiné, ale to neznamená, že by se jejich přínos pro účinnou marketingovou komunikaci měl opomíjet.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on a part of the issue associated with the extensive topic of internet marketing. Specifically, it delves into online advertising and its impact on users. While browsing the internet, users encounter a wide range of individual types of advertisements. For the purposes of this thesis, those advertisements that users most frequently encounter visually during their internet visits have been selected. Each type of advertisement has different technical characteristics and is displayed to users in various situations. From this, we can infer that they will have varying impacts. Therefore, the aim of this bachelor thesis is to analyze individual advertisements and compare them with each other. This was done through a questionnaire, with respondents being residents of the Czech Republic aged 15 to 50, as this segment of the population is the most active on the Czech internet. The results of this analysis can be used in the decision-making process during the planning of advertising space purchases. Just as it is essential to consider statistics regarding individual advertisements, it is also necessary to consider the nature of the product we want to promote through internet advertising. Some types of advertisements perform significantly better with internet users than others, but that does not mean that their contribution to effective marketing communication should be overlooked.en
dc.format.extent1416036 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectInternet Postoj Reklama Uživatel Vlivcs
dc.subjectAdvertisement Attitude Influence Internet Useren
dc.titleAnalýza vlivu online reklamního prostředí na uživatele internetucs
dc.title.alternativeAnalysis of the Impact of the Online Advertising Environment on Internet Usersen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBazsová, Blanka
dc.date.accepted2024-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisZPE0004_EKF_B0414A050001_S01_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam