dc.contributor.advisor | Nierostek, Lech | |
dc.contributor.author | Mamula, Tomáš | |
dc.date.accessioned | 2024-06-27T17:22:51Z | |
dc.date.available | 2024-06-27T17:22:51Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/153259 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce si klade za cíl analyzovat současný stav vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve vybrané firmě. Jsou zde prezentována teoretická východiska vzdělávání a rozvoje zaměstnanců, včetně terminologie, systematického vzdělávání, identifikace vzdělávacích potřeb, návrhu vzdělávacích aktivit, realizace vzdělávacích aktivit, vyhodnocení vzdělávacích aktivit, forem vzdělávání a metod rozvoje. Dále jsou popsány charakteristiky vybrané firmy, jako je organizační struktura, řízení, produkty a trhy. V rámci práce bylo provedeno dotazníkové šetření, jehož výsledky byly analyzovány a shrnuty. Na základě výsledků jsou prezentovány doporučení a návrhy na zlepšení vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve vybrané firmě. | cs |
dc.description.abstract | This undergraduate thesis examines the current situation of staff development and education in a chosen organization. Theoretical underpinnings for employee education and development are presented, including terminology, systematic education, determining educational needs, designing educational activities, putting them into practice, evaluating them, forms of education, and development techniques. Additionally, the traits of the chosen company are described, including its management style, organizational structure, and markets. A questionnaire survey was used in the thesis's research, and its results were examined and condensed. On the basis of the findings, suggestions and recommendations are made for enhancing staff training and development at the chosen organization. | en |
dc.format.extent | 950040 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | vzdělání | cs |
dc.subject | rozvoj zaměstnanců | cs |
dc.subject | terminologie | cs |
dc.subject | systematické vzdělávání | cs |
dc.subject | identifikace vzdělávacích potřeb | cs |
dc.subject | návrh vzdělávací činnosti | cs |
dc.subject | realizace vzdělávací činnosti | cs |
dc.subject | současné metody | cs |
dc.subject | hodnocení vzdělávací činnosti | cs |
dc.subject | formy vzdělávání | cs |
dc.subject | metody rozvoje | cs |
dc.subject | vzdělávání na pracovišti | cs |
dc.subject | vzdělávání mimo pracoviště. | cs |
dc.subject | education | en |
dc.subject | employee development | en |
dc.subject | terminology | en |
dc.subject | systematic education | en |
dc.subject | identifying educational needs | en |
dc.subject | educational activity design | en |
dc.subject | educational activity implementation | en |
dc.subject | current methods | en |
dc.subject | educational activity evaluation | en |
dc.subject | forms of education | en |
dc.subject | development methods | en |
dc.subject | on-the-job training | en |
dc.subject | off-the-job training. | en |
dc.title | Analýza vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve vybrané firmě | cs |
dc.title.alternative | Analysis of Employees Education and Development in a Selected Firm | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Kharroubi, Daniela | |
dc.date.accepted | 2023-05-29 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 115 - Katedra managementu | cs |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | cs |
dc.thesis.degree-branch | Management | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | |
dc.identifier.thesis | MAM0018_EKF_B0413A050012_S03_2023 | |
dc.rights.access | openAccess | |