Show simple item record

dc.contributor.advisorŠvajdová, Lenka
dc.contributor.authorUlitzka, Adam
dc.date.accessioned2024-06-27T17:22:56Z
dc.date.available2024-06-27T17:22:56Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153292
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá analýzou vlivu reklamy sázkových kanceláří na spotřebitele. Práce je strukturována do několika kapitol, které usnadňují pochopení tématu. Teoretická část se zabývá definicí a klasifikací reklamy, procesem tvorby reklamy a její regulací. V další časti je popsána charakteristika trhu sázkových kanceláří, zahrnující jejich fungování, registrační postupy, druhy hazardních her a opatření vzniku závislosti. V praktické části jsou uvedeny výsledky výzkumu, který byl proveden formou dotazníkového šetření. V závěru práce jsou poté shrnuty patřičné návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the analysis of the influence of bookmakers' advertising on consumers. The thesis is structured into several chapters to facilitate the understanding of the topic. The theoretical part deals with the definition and classification of advertising, the process of creating advertising and its regulation. The next section describes the characteristics of the betting shops market, including their operation, registration procedures, types of gambling and measures of addiction. The practical part presents the results of the research, which was conducted in the form of a questionnaire survey. The article concludes with a summary of relevant suggestions and recommendations.en
dc.format.extent2524884 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSázkové kancelářecs
dc.subjectKlasifikace reklamycs
dc.subjectRegulacecs
dc.subjectTržní charakteristikacs
dc.subjectVnímaní spotřebitelůcs
dc.subjectHazardní hrycs
dc.subjectDruhy reklamycs
dc.subjectFunkce reklamycs
dc.subjectBookmakersen
dc.subjectClassification of advertisingen
dc.subjectRegulationen
dc.subjectMarket characteristicsen
dc.subjectConsumer perceptionsen
dc.subjectGamblingen
dc.subjectTypes of advertisingen
dc.subjectFunctions of advertisingen
dc.titleAnalýza vlivu reklamy sázkových kanceláří na spotřebitelecs
dc.title.alternativeAnalysis of the Impact of Sportsbook Advertising on Consumersen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeTykva, Tomáš
dc.date.accepted2024-05-29
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisULI0015_EKF_N0414A050001_2024
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record