Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvajdová, Lenka
dc.contributor.authorŘehánková, Nikol
dc.date.accessioned2024-06-27T17:22:56Z
dc.date.available2024-06-27T17:22:56Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153293
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá určením typologie zákazníků rodinné pražírny Vřes Caffé. Hlavním cílem této práce bylo navrhnout typologii zákazníků pražírny. Vedlejšími cíli bylo zjištění nákupního chování zákazníků, postoje zákazníků k nabídce a kvalitě káv a také zjištění frekvence návštěv či věkové struktury zákazníků. Data pro tuto diplomovou práci byla sbírána za pomocí on-line a off-line dotazníkového šetření, přičemž dotazování se zúčastnilo 177 respondentů. Získaná data byla následně zpracována za pomocí statistického programu SPSS a na základě zpracovaných dat a za pomocí faktorové a shlukové analýzy byla navržena typologie zákazníků pražírny.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with determining the typology of customers of the family roastery Vřes Caffé. The main goal of this work was to propose a typology of roastery customers. The secondary objectives were to find out the purchasing behaviour of customers, the attitude of customers towards the range and quality of coffees, as well as to find out the frequency of visits or the age structure of customers. The data for this thesis was collected using an online and offline questionnaire survey, with 177 respondents taking part in the survey. The obtained data were subsequently processed using the statistical program SPSS and based on the processed data and with the help of factor and cluster analysis, a typology of roastery customers was proposed.en
dc.format.extent2421792 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectTypologie zákazníkůcs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectfaktorová analýzacs
dc.subjectshluková analýzacs
dc.subjectpražírna kávycs
dc.subjectkávacs
dc.subjectVřes Caffécs
dc.subjectTypology of customersen
dc.subjectpurchasing behaviouren
dc.subjectcustomeren
dc.subjectconsumeren
dc.subjectfactor analysisen
dc.subjectcluster analysisen
dc.subjectcoffee roasteryen
dc.subjectcoffeeen
dc.subjectVřes Cafféen
dc.titleTypologie zákazníků pražírny kávycs
dc.title.alternativeCustomers Typology of the Coffee Roasteryen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeTykva, Tomáš
dc.date.accepted2024-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisREH0115_EKF_N0414A050001_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam