Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvajdová, Lenka
dc.contributor.authorPavelková, Kristýna
dc.date.accessioned2024-06-27T17:22:56Z
dc.date.available2024-06-27T17:22:56Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153294
dc.description.abstractCílem diplomové práce je analyzovat nákupní chování na trhu se sportovním zbožím a vytvořit návrh typologie zákazníků společnosti Decathlon. Práce vychází z výsledků primárního šetření, kterého se zúčastnilo 220 respondentů. Výzkumem byla zjištěna intenzita a frekvence nákupu sportovního zboží, motivy nákupu sportovního zboží, nejdůležitější faktory, které jsou pro respondenty důležité při výběru místa nákupu, zkušenosti s nákupem u společnosti Decathlon, a také postoje zákazníků ke společnosti Decathlon. Následně byla za pomocí faktorové a shlukové analýzy navržena typologie zákazníků společnosti Decathlon.cs
dc.description.abstractThe aim of the diploma thesis is to analyze shopping behavior in the sporting goods market and create a proposal for a typology of Decathlon's customers. The work is based on the results of a primary survey, which was attended by 220 respondents. The research determined the intensity and frequency of purchasing sporting goods, the motives for purchasing sporting goods, the most important factors that are important for respondents when choosing a place of purchase, the experience of purchasing at Decathlon, as well as the attitudes of customers towards Decathlon. Then, a typology of Decathlon's customers was designed using factor and cluster analysis.en
dc.format.extent4871854 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectTypologie zákazníkůcs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectfaktorová analýzacs
dc.subjectshluková analýzacs
dc.subjectspotřebitel, zákazníkcs
dc.subjectsportovní zbožícs
dc.subjectDecathlon.cs
dc.subjectCustomer typologyen
dc.subjectshopping behavioren
dc.subjectfactor analysisen
dc.subjectcluster analysisen
dc.subjectconsumeren
dc.subjectcustomeren
dc.subjectsporting goodsen
dc.subjectDecathlon.en
dc.titleTypologie zákazníků společnosti prodávající sportovní zbožícs
dc.title.alternativeCustomer Typology of the Company Selling Sports Goodsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeTykva, Tomáš
dc.date.accepted2024-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPAV0437_EKF_N0414A050001_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam