Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvajdová, Lenka
dc.contributor.authorBrzósková, Dominika
dc.date.accessioned2024-06-27T17:22:57Z
dc.date.available2024-06-27T17:22:57Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153295
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu železničních dopravců s cílem poskytnout komplexní pohled na strategické prvky tohoto mixu, které mají významný vliv na úspěch těchto dopravců na trhu. V době, kdy železniční doprava získává stále větší důležitost v rámci udržitelného rozvoje měst a regionů, je klíčové efektivně využívat marketingové nástroje k dosažení stanovených cílů. První část práce se zaměřuje na celkovou charakteristiku hlavních železničních dopravců na českém trhu a poskytuje teoretické základy marketingového mixu a jeho aplikaci v odvětví železniční dopravy. Dále jsou zkoumány marketingové strategie, aktivity a úspěchy společností. Jsou také zohledněny případné nedostatky a výzvy, kterým společnost čelí. Druhá část práce se zabývá praktickou analýzou marketingového mixu vybraných železničních dopravců na základě dostupných dat, průzkumů a rozhovorů se studenty, kteří se připravují na budoucí povolání na železnici. Na základě těchto analýz jsou identifikovány silné a slabé stránky jednotlivých složek marketingového mixu a jsou navrhována doporučení pro optimalizaci marketingových strategií železničních dopravců. Výsledkem této práce je komplexní pohled na marketingový mix vybraných železničních dopravců, který může sloužit jako základ pro další zdokonalení marketingových aktivit v tomto odvětví. Studie a analýza poskytnou cenné poznatky pro železniční společnosti, které chtějí zlepšit efektivitu a konkurenceschopnost železniční dopravy ve 21. století.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the analysis of the marketing mix of rail carriers in order to provide a comprehensive view of the strategic elements of this mix that have a significant impact on the success of these carriers in the market. At a time when rail transport is becoming increasingly important in the sustainable development of cities and regions, it is crucial to use marketing tools effectively to achieve the set objectives. The first part of the thesis focuses on the overall characteristics of the main railway carriers on the Czech market and provides the theoretical basis of the marketing mix and its application in the railway transport sector. Furthermore, the marketing strategies, activities and successes of the companies are examined. Possible shortcomings and challenges faced by the companies are also considered. The second part of the thesis deals with a practical analysis of the marketing mix of selected rail carriers based on available data, surveys and interviews with students preparing for future careers in the railway industry. On the basis of these analyses, the strengths and weaknesses of the individual components of the marketing mix are identified and recommendations for optimizing the marketing strategies of the rail carriers are proposed. The result of this work is a comprehensive view of the marketing mix of selected rail carriers that can serve as a basis for further improvement of marketing activities in this sector. The study and analysis will provide valuable insights for rail companies that want to improve the efficiency and competitiveness of rail transport in the 21st century.en
dc.format.extent2886136 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectželezniční dopravacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectproduktcs
dc.subjectcenacs
dc.subjectdistribucecs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectrail transporten
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectproducten
dc.subjectpriceen
dc.subjectdistributionen
dc.subjectcommunicationen
dc.titleAnalýza marketingového mixu železničních dopravcůcs
dc.title.alternativeAnalysis of the Marketing Mix of Railway Carriersen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeTykva, Tomáš
dc.date.accepted2024-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisBRZ0036_EKF_B0414A050001_S01_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam