Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠtverková, Hana
dc.contributor.authorKadlec, Jakub
dc.date.accessioned2024-06-27T17:22:59Z
dc.date.available2024-06-27T17:22:59Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153310
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace pro novou značku alternativních mléčných nápojů. Hlavním cílem diplomové práce bylo vypracovat návrh marketingové komunikace, kterým by byly pokryty základní marketingové aktivity a komunikační kanály, a to bez potřeby hlubokých znalostí a dlouhodobých zkušeností podnikatelů. Práce byla rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. V rámci teoretické části byly představeny důležité pojmy z oblasti marketingu a komunikace. Po pokrytí teoretické části byl proveden výzkum dvojího typu, a to kvantitativní a kvalitativní. Výzkum byl zpracován pomocí online dotazníkového šetření a provedení hloubkového rozhovoru s podnikatelem a expertkou v oblasti složení, biochemie a analytické chemie. Na základě výsledků analýzy a provedených šetření byla navržena marketingová komunikace pro značku Labu.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with the proposal of marketing communication for a new brand of alternative milk drinks. The main aim of the thesis was to develop a marketing communication proposal that would cover the basic marketing activities and communication channels, without the need for in-depth knowledge and long-term experience of entrepreneurs. The thesis was divided into two parts, namely theoretical and practical. The theoretical part introduced important concepts in the field of marketing and communication. After covering the theoretical part, a twofold research was conducted, namely quantitative and qualitative. The research was conducted by using an online questionnaire survey and conducting an in-depth interview with the entrepreneur and the expert in the field of composition, biochemistry and analytical chemistry. Based on the results of the research and the results of conducted analysis, a marketing communication proposal for the Labu brand was created.en
dc.format.extent2254957 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectMarketingový výzkumcs
dc.subjectKomunikační mixcs
dc.subjectMarketingové komunikační nástrojecs
dc.subjectDotazníkové šetřenícs
dc.subjectSociální sítěcs
dc.subjectPodpora prodejecs
dc.subjectContent marketingcs
dc.subjectLabucs
dc.subjectRostlinné nápojecs
dc.subjectMarketing communicationen
dc.subjectMarketing researchen
dc.subjectCommunication mixen
dc.subjectMarketing communication toolsen
dc.subjectQuestionnaireen
dc.subjectSocial networksen
dc.subjectSales promotionen
dc.subjectContent marketingen
dc.subjectLabuen
dc.subjectPlant-based beveragesen
dc.titleNávrh marketingové komunikace pro novou značku alternativních mléčných nápojůcs
dc.title.alternativeDesign of Marketing Communication for a New Brand of Alternative Milk Drinksen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeNeuwirth, Tomáš
dc.date.accepted2024-05-29
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKAD0167_EKF_N0414A050001_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam