Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠtverková, Hana
dc.contributor.authorHoráková, Adéla
dc.date.accessioned2024-06-27T17:22:59Z
dc.date.available2024-06-27T17:22:59Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153312
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá motivací a spokojeností zaměstnanců v oblasti sociálních služeb. Analyzuje jejich vliv na efektivitu organizace a zdůrazňuje důležitost pro kvalitní péči o klienty. Teoretická část definuje motivaci a pracovní spokojenost. Představuje motivační teorie a metody pro zjišťování spojitosti mezi motivací a spokojeností. Shrnuje poznatky relevantní pro oblast sociálních služeb. Praktická část analyzuje spokojenost zaměstnanců v pěti částech organizace. Cílem je zjistit, jak jsou zaměstnanci spokojeni s prvky a jak jsou pro ně důležité. Analýza pěti okrsků následně ukázala, co nejvíce ovlivňuje motivaci a spokojenost. Investování do lidských zdrojů je nezbytné pro kvalitní péči o klienty. Odpovídající odměňování, vzdělávání, uznání a pozitivní pracovní prostředí vedou k vyšší motivaci a spokojenosti zaměstnanců. Dle získaných poznatků byly organizaci vytvořeny návrhy a doporučení, které by měly vést k větší motivaci a spokojenosti zaměstnanců.cs
dc.description.abstractThis thesis explores the motivation and job satisfaction of employees in the social services sector. It analyzes their impact on organizational effectiveness and emphasizes their importance for high-quality client care. The theoretical part defines motivation and job satisfaction. It presents motivational theories and methods for identifying the link between motivation and satisfaction. It summarizes findings relevant to the social services field. The practical part analyzes employee satisfaction in five parts of the organization. The aim is to determine how satisfied employees are with the elements and how important they are to them. The subsequent analysis of five districts showed what most influences motivation and satisfaction. Investing in human resources is essential for quality client care. Fair compensation, training, recognition, and a positive work environment lead to higher employee motivation and satisfaction. Based on the findings, proposals and recommendations were developed for the organization to increase employee motivation and satisfaction.en
dc.format.extent1629558 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMotivacecs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectsociální službycs
dc.subjectokno zákazníkacs
dc.subjectMotivationen
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectsocial servicesen
dc.subjectcustomer windowen
dc.titleAnalýza motivace a spokojenosti zaměstnanců ve sféře sociálních služebcs
dc.title.alternativeAnalysis of Employees Motivation and Satisfaction in the Field of Social Servicesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMéslová, Michaela
dc.date.accepted2024-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchPodniková ekonomikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisHOR0512_EKF_B0413A050012_S02_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam