Show simple item record

dc.contributor.advisorMikušová, Marie
dc.contributor.authorBartečková, Adriana
dc.date.accessioned2024-06-27T17:23:04Z
dc.date.available2024-06-27T17:23:04Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153338
dc.description.abstractTato bakalářská práce má za cíl zpracovat komplexní podnikatelský plán cestovní kanceláře společně se založením společnosti s ručeným omezením. V teoretické části byl kladen důraz na vysvětlení základních pojmů souvisejících s pojmy podnikání, cestovní kancelář a cestovní agentura. Dále se práce zabývala právními formami podnikání a konkrétněji na společnost s ručeným omezeným a jejím založením. V praktické části došlo k založení společnosti s ručeným omezením pro cestovní kancelář s tím, že došlo k použití teoretických poznatků získaných z předešlé části práce. Následně byl zpracován Lean Canvas model a dále podnikatelský plán, který obsahoval logo společnosti, údaje o vlastnících firmy, popis podniku a produktu, ukázku zájezdů, postavení firmy na trhu a její konkurence s Porterovou analýzou 5 sil, marketingovou strategií, vedením organizace, finančním plánem a analýzou rizik. V poslední části došlo k vyhodnocení životaschopnosti založené společnosti za pomocí scénářů realistického, optimistického a pesimistického.cs
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis is to develop a comprehensive business plan for a travel agency together with the establishment of a private limited company. In the theoretical part, emphasis was placed on explaining the basic concepts related to the terms business, travel agency and travel agency. Furthermore, the thesis dealt with the legal forms of business and more specifically on the privated limited company and its establishment. In the practical part, the establishment of a privated limited company for a travel agency took place with the application of the theoretical knowledge gained from the previous part of the thesis. Subsequently, a Lean Canvas model was developed followed by a business plan which included the company logo, details of the company owners, a description of the business and product, a sample of tours, the company's market position and its competitors with Porter's 5 forces analysis, marketing strategy, organisational leadership, financial plan and risk analysis. In the last section, the viability of the established company was evaluated using realistic, optimistic and pessimistic scenarios.en
dc.format.extent2831474 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpodnikatelský pláncs
dc.subjectspolečnost s ručením omezenímcs
dc.subjectcestovní kancelářcs
dc.subjectfinanční pláncs
dc.subjectbusiness planen
dc.subjectprivated limited companyen
dc.subjecttravel agencyen
dc.subjectfinancial planen
dc.titleZaložení cestovní kancelářecs
dc.title.alternativeSetting up a Travel Agencyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePulcerová, Simona
dc.date.accepted2024-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisBAR0714_EKF_B0413A050012_S03_2024
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record