Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHolubová, Věra
dc.contributor.authorOstravský, Martin
dc.date.accessioned2024-06-27T17:23:26Z
dc.date.available2024-06-27T17:23:26Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153422
dc.description.abstractOSTRAVSKÝ, Martin. Modernizace fyzické bezpečnosti základní školy. Bakalářská práce, Ostrava 2024. VŠB – Technická univerzita Ostrava, Fakulta bezpečnostního inženýrství. Vedoucí bakalářské práce Ing. Věra Holubová, Ph.D. Tato bakalářská práce se věnuje modernizaci fyzické bezpečnosti vybrané základní školy, přesněji budově druhého stupně a vestibulu. Jejím cílem je identifikovat potenciální bezpečnostní rizika ohrožující chráněný objekt a minimalizovat jejich dopad prostřednictvím inovativního návrhu fyzické bezpečnosti této školy. Práce se skládá z několika částí. První, věnovaná teorii se z počátku zabývá problematikou bezpečnosti a bezpečí ve školním prostředí na kterou navazuje význam normy ČSN 73 4400 a taktéž nově vydané zahraniční normy, závěr je věnovaný udaným násilným bezpečnostním incidentům v ČR. Druhá část se zaměřuje na detailní popis zkoumaného objektu školy, vyčíslením jeho aktiv, popisu stávajícího stavu zabezpečení, jeho zhodnocení a následně posouzením bezpečnostních rizik na základě kterého je vypracován inovativní návrh na modernizaci. Výstupem práce je tedy inovativní návrh bezpečnostních opatření, který zahrnuje vylepšení všech aspektů fyzické bezpečnosti.cs
dc.description.abstractOSTRAVSKÝ, Martin. Modernising the physical safety of primary school. Bachelor thesis, Ostrava 2024. VŠB – Technical University Ostrava, Faculty of safety engineering. Bachelor thesis supervisor Ing. Věra Holubová, Ph.D. This bachelor's thesis focuses on the modernising the physical safety of a selected primary school, more specifically the second grade building and the vestibule. It aims to identify potential safety risks threatening the protected facility and minimize their impact through an innovative physical safety system solution for this school. The thesis consists of a couple of parts. The first one, dedicated to theory, initially deals with the issue of safety in the school environment, which is followed by the importance of the standard ČSN 73 4400 and also the newly published foreign standard, the conclusion is dedicated to the reported violent safety incidents in the Czech Republic. The second part focuses on a detailed description of the studied school building, quantifying its assets, describing the current state of safety, its evaluation and then assessing the safety risks on the basis of which an innovative proposal for modernising is developed. The output of the work is therefore an innovative design of safety measures, which includes the improvement of all aspects of physical safety.en
dc.format.extent3177958 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectbezpečnost ve školáchcs
dc.subjectfyzická bezpečnostcs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectposouzení rizikcs
dc.subjectinovativní návrhcs
dc.subjectmodernizace zabezpečenícs
dc.subjectschool safetyen
dc.subjectphysical safetyen
dc.subjectprimary schoolen
dc.subjectrisk assessmenten
dc.subjectinnovative safety designen
dc.subjectsafety modernisingen
dc.titleModernizace fyzické bezpečnosti základní školycs
dc.title.alternativeModernising the physical safety of primary schoolen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePupíková, Jana
dc.date.accepted2024-05-22
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta bezpečnostního inženýrstvícs
dc.description.department060 - Katedra bezpečnostních služebcs
dc.thesis.degree-programTechnická bezpečnost osob a majetkucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2720
dc.identifier.thesisOST0056_FBI_B1032A020007_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam