Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvecová, Eva
dc.contributor.authorPolášková, Aneta
dc.date.accessioned2024-06-27T17:26:18Z
dc.date.available2024-06-27T17:26:18Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/153945
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na marketingový výzkum spokojenosti zákazníků společnosti HORIZONT – NARE s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická a obsahuje základní informace týkající se marketingového výzkumu, jako jsou jeho druhy, fáze, historie a metody. Dále zahrnuje základní informace o zákaznících a metodě týkající se spokojenosti zákazníků. Druhá část práce, která je praktická se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníků, kde je proveden dotazníkový formulář. Získané údaje jsou analyzovány prostřednictvím dotazníku a použity pro vyhodnocení analýzy. Po vyhodnocení analýzy jsou představeny návrhy a doporučení ke zlepšení situace a řešení nedostatků ve společnosti.cs
dc.description.abstractThe thesis is focused on marketing research of customer satisfaction of HORIZONT – NARE s.r.o. The work is divided into two parts. The first part is theoretical and contains basic information relating to marketing research such as its species, phases, histories and methods. It also includes basic customer information and customer satisfaction methods. The second part of the thesis, which is practical, deals with customer satisfaction research, where a questionnaire form is carried out. The data obtained are analysed through a questionnaire and used to evaluate the analysis. Following the evaluation of the analysis, proposals and recommendations are presented to improve the situation and address shortcomings in society.en
dc.format.extent1341397 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingový výzkumcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectspolečnostcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs
dc.subjectMarketing researchen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectcompanyen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.titleMarketingový výzkum spokojenosti zákazníků společnosti HORIZONT – NARE s.r.o.cs
dc.title.alternativeMarketing Research of Customers Satisfaction in the HORIZONT – NARE s.r.o.en
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePustějovská, Kristýna
dc.date.accepted2024-05-30
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta materiálově-technologickács
dc.description.department654 - Katedra řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-programManagement kvality a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736
dc.identifier.thesisPOL0455_FMT_N0413A270002_S02_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam