Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTylečková, Eva
dc.contributor.authorGabriel, Jan
dc.date.accessioned2024-06-27T17:26:29Z
dc.date.available2024-06-27T17:26:29Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/154011
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou hodnocení spokojenosti zákazníků. Cílem této bakalářské práce je návrh na zlepšení současného stavu spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti. Tomu předchází řešení dané problematiky v teoretické části, analýza současného stavu společnosti, návrh metodiky a způsobu hodnocení, následně sběr dat a jejich vyhodnocení.cs
dc.description.abstractThis bachelor's thesis deals with the problematics of customer satisfaction evaluation. The goal of this bachelor's thesis is a proposal to improve the current condition of customer satisfaction in the selected company. This is preceded by dealing with the given problematics in the theoretical part, analysis of the current condition of the company, proposal of methodology and evaluation method, followed by data collection and their evaluation.en
dc.format.extent2011151 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectZákazníkcs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjecthodnocenícs
dc.subjectCustomeren
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectmeasurementen
dc.titleHodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnostics
dc.title.alternativeEvaluation of Customer Satisfaction of the Selected Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHalfarová, Petra
dc.date.accepted2024-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Fakulta materiálově-technologickács
dc.description.department639 - Katedra managementu kvalitycs
dc.contributor.consultantHečková, Hana
dc.thesis.degree-programManagement kvality a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchManagement kvalitycs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2736
dc.identifier.thesisGAB0084_FMT_B0488A270001_S02_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam