Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLaštůvková, Markéta
dc.contributor.authorTilscher, Jaroslav
dc.date.accessioned2024-06-27T17:29:05Z
dc.date.available2024-06-27T17:29:05Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/154692
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků ve společnosti ProsperityFS, která se zabývá službami ve finančním sektoru. Cílem práce je pomocí dotazníkového šetření analyzovat spokojenost zákazníků ve firmě. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, a to část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, které úzce souvisí se zákazníkem. Praktická část se zaměřuje na charakteristiku konkrétní společnosti Prosperity FS a dále na vyhodnocení jednotlivých otázek, dle kterých byly zodpovězeny tři hypotézy. V závěru práce jsou navržena doporučení, která by mohla vést ke zlepšení celkové spokojenosti zákazníků.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis id focused on analysis of customer satisfaction in the company ProsperityFS which deals with services in the financial sector. The aim is to analyze customer satisfaction in the company using a questionnaire survey. This bachelor thesis is divided into two parts, the theoretical part and the practical part. In the theoretical part, basic concepts that are closely related to the customer are defined. The practical part focuses on the characteristics of the specific company Prosperity FS and further on the evaluation of individual questions, according to which three hypotheses were answered. At the end of the thesis, recommendations are proposed that could lead to an improvement in overall customer satisfaction.en
dc.format.extent1492304 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjecthypotézacs
dc.subjectspolečnostcs
dc.subjectProsperityFScs
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjecthypothesisen
dc.subjectcompanyen
dc.subjectProsperityFSen
dc.titleAnalýza spokojenosti zákazníkůcs
dc.title.alternativeAnalysis of Customer Satisfactionen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeRusínova, Miloslava
dc.date.accepted2024-05-24
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.department545 - Katedra ekonomiky a systémů řízenícs
dc.contributor.consultantBabiš, Martin
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2735
dc.identifier.thesisTIL0016_HGF_B2102_2102R001_2023
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam