Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBalcar, Tomáš
dc.contributor.authorChudobová, Michaela
dc.date.accessioned2024-10-08T08:40:34Z
dc.date.available2024-10-08T08:40:34Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/154975
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou spotřebitelského chování na trhu s cereáliemi. Využívá primární a sekundární zdroje dat k identifikaci preferencí, nákupních vzorců a motivací spotřebitelů. Primární data byla získána pomocí online dotazníku, který byl distribuován prostřednictvím internetu. Sekundární zdroje poskytly informace o výrobcích a značkách cereálií na trhu. Výsledky analýzy naznačují, že spotřebitelé přikládají význam příchuti, složení a kvalitě cereálií. Doporučení pro výrobce zahrnují inovace v produktech, zlepšení marketingových strategií a zvýšení povědomí o nutričních hodnotách cereálií. Tato práce přispívá k lepšímu porozumění chování spotřebitelů na trhu s cereáliemi a poskytuje základ pro budoucí výzkumy v této oblasti.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the analysis of consumer behaviour in the cereal market. It uses primary and secondary data sources to identify consumer preferences, buying patterns and motivations. Primary data was collected using an online questionnaire distributed via the internet. Secondary sources provided information on products and brands of cereals in the market. The results of the analysis suggest that consumers attach importance to the flavour, composition and quality of cereals. Recommendations for manufacturers include product innovation, improved marketing strategies and increased awareness of the nutritional value of cereals. This work contributes to a better understanding of consumer behaviour in the cereal market and provides a basis for future research in this area.en
dc.format.extent1104431 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectsnídaňové cereáliecs
dc.subjectCAWIcs
dc.subjectkvantitativní výzkumcs
dc.subjectconsumeren
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectbreakfast cerealsen
dc.subjectCAWIen
dc.subjectquantitative researchen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu s cereáliemics
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Behaviour in the Cereal Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKřivánek, Josef
dc.date.accepted2024-06-07
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisCHU0105_EKF_B0414A050001_S02_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam