Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠotkovský, Ivan
dc.contributor.authorSlatinská, Kateřina
dc.date.accessioned2024-10-08T08:40:37Z
dc.date.available2024-10-08T08:40:37Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/154985
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá vlivem demografických faktoru na spotřebitelské chování v oděvním průmyslu. Cílem práce je prozkoumat, jaký dopad mají demografické faktory na spotřební chování kupujících oděvů v České republice. Práce se zaměřuje na empirický výzkum mezi českými spotřebiteli v oblasti nákupního chování a vnímání demografických faktorů. Výzkumnou metodou je online dotazování, po analýze dat z dotazníku pokračuje komentování výsledků, zodpovězení výzkumných otázek a testování hypotéz pomocí Pearsnového chí-kvadrát testu.cs
dc.description.abstractThis master's thesis examines the impact of demographic factors on consumer behavior in the clothing industry. The aim of the thesis is to explore the influence of demographic factors on the purchasing behavior of clothing buyers in the Czech Republic. The thesis focuses on empirical research among Czech consumers regarding their shopping behavior and perception of demographic factors. The research method involves online surveying, followed by data analysis and subsequent commentary on the results, addressing research questions, and hypothesis testing using the Pearson chi-square test.en
dc.format.extent1845847 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectOděvní průmyslcs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectdemografické faktorycs
dc.subjectudržitelnostcs
dc.subjectfast fashion.cs
dc.subjectApparel industryen
dc.subjectconsumeren
dc.subjectdemographic factorsen
dc.subjectsustainabilityen
dc.subjectfast fashion.en
dc.titleAnalýza vlivu demografických faktorů na spotřebitelské chování v oblasti oděvního průmyslucs
dc.title.alternativeAnalysis of the Influence of Demographic Factors on Consumer Behaviour in the Clothing Industryen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMatušínská, Kateřina
dc.date.accepted2024-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSLA0330_EKF_N0414A050001_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam