Show simple item record

dc.contributor.advisorŠotkovský, Ivan
dc.contributor.authorPešek, Jan
dc.date.accessioned2024-10-08T08:40:38Z
dc.date.available2024-10-08T08:40:38Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/154989
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou spotřebitelského chování na trhu televizorů. Teoretická část práce definuje pojmy jako chování, spotřebitelské chování, faktory ovlivňující chování spotřebitele a modely spotřebitelského chování. Také v rámci teoretické části je charakteristika trhu televizorů. Praktická část popisuje metodiku výzkumu a analyzuje výsledky výzkumu. Cílem této bakalářské práce je analyzovat spotřebitelské chování při nákupu televizorů s ohledem na jejich využitelnost. Analýza se zaměřuje na rozhodování spotřebitele při nákupu televizorů, zkoumá všechny důležité aspekty tohoto procesu. Na základě získaných poznatků a za použití základních matematicko-statistických přístupů byl stanoven význam a pořadí jednotlivých faktorů.cs
dc.description.abstractThis bachelor's thesis focuses on the analysis of consumer behavior in the television market. The theoretical part of the thesis defines concepts such as behavior, consumer behavior, factors influencing consumer behavior, and consumer behavior models. It also provides a characteristic of the television market. The practical part describes the research methodology and analyzes the research results. The aim of this bachelor's thesis is to analyze consumer behavior when purchasing televisions with regard to their usability. The analysis focuses on consumer decision making when purchasing televisions and examines all important aspects of this process. Based on the findings obtained and using basic mathematical and statistical approaches, the significance and order of individual factors were determined.en
dc.format.extent3142465 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecttelevizorcs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjecttrh televizorůcs
dc.subjectfaktory ovlivňující chování spotřebitelůcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjecttelevision seten
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjecttelevision set marketen
dc.subjectfactors affecting consumer behavioren
dc.subjectanalysisen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu televizorůcs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Behaviour in the Television Set Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeČermáková, Ivana
dc.date.accepted2024-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketingová komunikacecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPES0083_EKF_B0414A050001_S01_2024
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record