Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěch
dc.contributor.authorŠevčíková, Markéta
dc.date.accessioned2024-10-08T08:40:39Z
dc.date.available2024-10-08T08:40:39Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/154992
dc.description.abstractCílem diplomové práce byla tvorba typologie spotřebitelů na trhu kávy. V práci byla popsána teoretická východiska spotřebitelského chování. Dále byl v práci charakterizován trh kávy pomocí mikroprostředí, makroprostředí, popisu procesu výroby kávy a kávových nápojů. Na základě výzkumu byla provedena analýza chování spotřebitelů na trhu kávy. Za využití statistických analýz byly vytvořeny 4 shluky spotřebitelů, které byly dále popsány. Na konci práce byly vytvořeny návrhy typologií spotřebitelů a doporučení určené pro prodejce kávy.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis was customer typology design in the coffee market. In the thesis consumer behaviour was described from theoretical point of view. Next was characterised coffee market, using analysis of microenvironment, macroenvironment, description of process of making coffee and coffee drinks. Based on the research, an analysis of consumer behaviour in the coffee market was carried out. Using statistical analysis, 4 clusters of consumers were constructed, which were further described. At the end of the thesis, design of consumer typologies and recommendations for coffee sellers were created.en
dc.format.extent3209895 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecttypologiecs
dc.subjectspotřebitelécs
dc.subjectkávacs
dc.subjectsegmentacecs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectshluková analýzacs
dc.subjectfaktorová analýzacs
dc.subjecttypologyen
dc.subjectconsumeren
dc.subjectcoffeeen
dc.subjectsegmentationen
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectcluster analysisen
dc.subjectfactor analysisen
dc.titleTypologie zákazníků na trhu kávycs
dc.title.alternativeConsumers Typology in the Coffee Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBalcar, Tomáš
dc.date.accepted2024-05-29
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSEV0143_EKF_N0414A050001_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam