Show simple item record

dc.contributor.advisorStromská, Kristýna
dc.contributor.authorKarpetová, Klára
dc.date.accessioned2024-10-08T08:40:42Z
dc.date.available2024-10-08T08:40:42Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/155007
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace fast fashion značky Shein. Teoretická část je zaměřena na definici marketingu, marketingový mix a komunikační mix. V druhé části teorie je zahrnuta také charakteristika značky Shein. Zde se kapitola věnuje vymezení pojmu fast fashion, historii tohoto trhu, představení společnosti Shein a analýze makroprostředí a mikroprostředí. Kapitola se také zabývá SWOT analýzou dané fast fashion značky. Praktická část této bakalářské práce je zaměřena na analýzu a interpretaci dat z provedeného výzkumu, který byl vytvořen pomocí dotazníku. V závěru jsou představeny návrhy a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace značky.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the analysis of the marketing communication of the fast fashion brand Shein. The theoretical part focuses on the definition of marketing, marketing mix and communication mix. In the second part of the theory, the characteristics of the Shein brand are also included. Here the chapter focuses on the definition of fast fashion, the history of this market, the introduction of Shein and analysis of the macro and micro environment. The chapter also deals with the SWOT analysis of the fast fashion brand. The practical part of this bachelor thesis is focused on the analysis and interpretation of the data from the research conducted, which was created using a questionnaire. Finally, suggestions and recommendations for improving the marketing communication of the brand are presented.en
dc.format.extent2299616 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectfast fashioncs
dc.subjectmódacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectSheincs
dc.subjectfast fashionen
dc.subjectfashionen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectanalysis, branden
dc.subjectSheinen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace fast fashion značkycs
dc.title.alternativeAnalysis of the Fast Fashion Brand Marketing Communicationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeWaliszewská, Lucie
dc.date.accepted2024-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketingcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKAR0247_EKF_B0414A050001_S02_2024
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record