Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markéta
dc.contributor.authorŠenkýřová, Anežka
dc.date.accessioned2024-10-08T08:40:42Z
dc.date.available2024-10-08T08:40:42Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/155008
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na analýzu interní komunikace společnosti na trhu automobilového průmyslu. Cílem diplomové práce je analyzovat jednotlivé nástroje interní komunikace společnosti směrem k zaměstnancům a následně zjistit, jak efektivně sdělovat informace v prostředí velkého výrobního závodu o několika tisících zaměstnancích napříč různými generacemi a technologickými schopnostmi. Data byla získána prostřednictvím dotazníku v zaměstnaneckém portále a následně byla zpracována jejich analýza. Závěrem jsou autorkou uvedeny doporučení k efektivní komunikaci ve společnosti.cs
dc.description.abstractThe master thesis is focused on the analysis of internal communication of the company in the automotive industry market. The aim of the thesis is to analyze the different tools of internal communication of the company towards employees and then to find out how to effectively communicate information in the environment of a large manufacturing plant with several thousand employees across different generations and technological capabilities. The data were obtained through a questionnaire in the employee portal and then analyzed. In the end, the author presents recommendations for effective communication in the company.en
dc.format.extent8589215 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectInterní komunikacecs
dc.subjectkomunikační kanálycs
dc.subjectPRcs
dc.subjectautomobilový průmyslcs
dc.subjectInternal communicationen
dc.subjectcommunication channelsen
dc.subjectPRen
dc.subjectautomotive industryen
dc.titleAnalýza interní komunikace společnosti na trhu automobilového průmyslucs
dc.title.alternativeInternal Communication Analysis of a Company in the Automotive Industry Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKlapil, Lukáš
dc.date.accepted2024-08-26
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSEN0075_EKF_N0414A050001_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam