dc.contributor.advisor | Válková, Věra | |
dc.contributor.author | Pešková, Darina | |
dc.date.accessioned | 2024-10-08T08:40:43Z | |
dc.date.available | 2024-10-08T08:40:43Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/155013 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá hodnocením vzdělávání a rozvoje pedagogů na základní a mateřské škole (ZŠ a MŠ). Vzdělávání a rozvoj hraje v moderním školství klíčovou roli, jelikož umožňuje pedagogům neustále se zdokonalovat a rozvíjet své znalosti a dovednosti. To má pozitivní dopad na kvalitu výuky a celkové výsledky žáků.
Práce nejprve definuje základní pojmy vzdělávání a rozvoje, dále uvádí jeho důležitost pro pedagogy. Dále popisuje cíle a funkce vzdělávání a rozvoje a různé metody, které se v praxi běžně používají. Následně analyzuje stávající systém ve vybrané ZŠ a MŠ. Analýza se opírá o dostupné dokumenty, rozhovor s vedením školy a dotazníkové šetření mezi pedagogy. Na základě analýzy práce navrhuje konkrétní doporučení pro zlepšení systému vzdělávání a rozvoje. | cs |
dc.description.abstract | This thesis deals with the evaluation of teacher training and development in primary and nursery schools (Primary and Secondary Schools). Training and development plays a key role in modern education as it enables teachers to continuously improve and develop their knowledge and skills. This has a positive impact on the quality of teaching and overall pupil outcomes.
This paper first defines the basic concepts of learning and development, and then outlines its importance for educators. It then describes the aims and functions of learning and development and the various methods commonly used in practice. It then analyses the existing system in the selected primary and primary schools. The analysis is based on available documents, interviews with school management and a questionnaire survey of teachers. Based on the analysis, the paper proposes specific recommendations for improving the education and development system. | en |
dc.format.extent | 1122473 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | (Vzdělávání a rozvoj | cs |
dc.subject | pedagogové | cs |
dc.subject | základní a mateřská škola | cs |
dc.subject | hodnocení | cs |
dc.subject | analýza | cs |
dc.subject | doporučení). | cs |
dc.subject | (Education and development | en |
dc.subject | educators | en |
dc.subject | primary and kindergarten | en |
dc.subject | evaluation | en |
dc.subject | analysis | en |
dc.subject | recommendations). | en |
dc.title | Hodnocení vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve vybrané základní a mateřské škole | cs |
dc.title.alternative | Evaluation of Staff Training and Development in a Selected Primary and Nursery School | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Pulcerová, Simona | |
dc.date.accepted | 2024-06-03 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 115 - Katedra managementu | cs |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | cs |
dc.thesis.degree-branch | Management | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | |
dc.identifier.thesis | PES0085_EKF_B0413A050012_S03_2024 | |
dc.rights.access | openAccess | |