Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVálková, Věra
dc.contributor.authorPešková, Darina
dc.date.accessioned2024-10-08T08:40:43Z
dc.date.available2024-10-08T08:40:43Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/155013
dc.description.abstractTato práce se zabývá hodnocením vzdělávání a rozvoje pedagogů na základní a mateřské škole (ZŠ a MŠ). Vzdělávání a rozvoj hraje v moderním školství klíčovou roli, jelikož umožňuje pedagogům neustále se zdokonalovat a rozvíjet své znalosti a dovednosti. To má pozitivní dopad na kvalitu výuky a celkové výsledky žáků. Práce nejprve definuje základní pojmy vzdělávání a rozvoje, dále uvádí jeho důležitost pro pedagogy. Dále popisuje cíle a funkce vzdělávání a rozvoje a různé metody, které se v praxi běžně používají. Následně analyzuje stávající systém ve vybrané ZŠ a MŠ. Analýza se opírá o dostupné dokumenty, rozhovor s vedením školy a dotazníkové šetření mezi pedagogy. Na základě analýzy práce navrhuje konkrétní doporučení pro zlepšení systému vzdělávání a rozvoje.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the evaluation of teacher training and development in primary and nursery schools (Primary and Secondary Schools). Training and development plays a key role in modern education as it enables teachers to continuously improve and develop their knowledge and skills. This has a positive impact on the quality of teaching and overall pupil outcomes. This paper first defines the basic concepts of learning and development, and then outlines its importance for educators. It then describes the aims and functions of learning and development and the various methods commonly used in practice. It then analyses the existing system in the selected primary and primary schools. The analysis is based on available documents, interviews with school management and a questionnaire survey of teachers. Based on the analysis, the paper proposes specific recommendations for improving the education and development system.en
dc.format.extent1122473 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subject(Vzdělávání a rozvojcs
dc.subjectpedagogovécs
dc.subjectzákladní a mateřská školacs
dc.subjecthodnocenícs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectdoporučení).cs
dc.subject(Education and developmenten
dc.subjecteducatorsen
dc.subjectprimary and kindergartenen
dc.subjectevaluationen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectrecommendations).en
dc.titleHodnocení vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve vybrané základní a mateřské školecs
dc.title.alternativeEvaluation of Staff Training and Development in a Selected Primary and Nursery Schoolen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePulcerová, Simona
dc.date.accepted2024-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPES0085_EKF_B0413A050012_S03_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam