Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěch
dc.contributor.authorKrčová, Daniela
dc.date.accessioned2024-10-08T08:40:44Z
dc.date.available2024-10-08T08:40:44Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/155019
dc.description.abstractTématem diplomové práce je analýza nákupního chování na trhu parfémů. Cílem práce bylo identifikovat, jaký distribuční kanál spotřebitelé při nákupu parfému preferují. Dalšími důležitými výstupy byla specifikace, z jakého důvodu volí vybranou formu nákupu, jak jsou při nákupu parfému ovlivňováni a zda vykazují věrnost značce parfému. Výzkum byl proveden metodou dotazníkového šetření. V závěru práce bylo mimo jiné zjištěno, že spotřebitelé preferují nákup parfémů v kamenných prodejnách oproti e-shopům a nejsou loajální vůči jedné značce parfému.cs
dc.description.abstractThe theme of thesis is Analysis of Buying Behaviour in the Perfume Market. The aim of study was to identify which distribution channel consumers prefer when purchasing perfume. Other important outputs included specifying the reasons for choosing a particular form of purchase, how consumers are influenced during perfume purchases, and whether they exhibit parfume brand loyalty. The research was conducted by the metod of a questionnaire survey. In conclusion, it was found, among other things, that consumers prefer purchasing perfumes in brick-and-mortar stores rather than online shops and they are not loyal to a single perfume brand.en
dc.format.extent1452046 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectparfémcs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectkamenná prodejnacs
dc.subjectBuying behavioren
dc.subjectPerfumeen
dc.subjectConsumeren
dc.subjectE-shopen
dc.subjectbrick-and-mortar shopen
dc.titleAnalýza nákupního chování na trhu parfémůcs
dc.title.alternativeAnalysis of Buying Behaviour in the Perfume Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGrendysa, David
dc.date.accepted2024-05-29
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKRC0070_EKF_N0414A050001_2024
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam